Brusc, vara trecuta

Suddenly, Last Summer

Thriller, Dramă, Mister (United States of America)

Joseph L. Mankiewicz

Horizon Pictures (II), Academy Pictures Corporation, Camp Films, Columbia Pictures

11 Mai 2021

<p align="left">Catherine e o artista din New Orleans care nu si-a mai revenit dupa ce Sebastian, varul ei, a murit. De atunci e inchisa intr-un azil. Violet Venant, matusa ei, una dintre cele mai bogate femei din oras, ii promite doctorului John Cukrowitz un milion de dolari daca ii face lui Catherine o lobotomie. John are nevoie de bani pentru a moderniza azilul in care lucreaza, aflat in conditii primitive. La inceput, John ar accepta targul, dar doreste mai intai sa afle adevarul despre moartea lui Sebastian tocmai de la Catherine. Aceasta, aflata sub efectul medicamentatiei, nu poate oferi detalii verosimile despre ce s-a intamplat.John, totusi, continua sa incerce sa comunice cu Catherine.</p>

mchiurte

08.09.2018

O poveste mai neobisnuita.Un subiect mai rar intalnit in filme.Katharine Hepburn si Elizabeth Taylor au jucat foarte bine rolurile principale.Nota 7 cu felicitari.

1 2

mihaelatb

08.09.2018

O mama bolnav de posesiva si un fiu, a carui singura ocupatie este sa traiasca si sa scrie. Planta carnivora, pe care Mrs. Violet Venable o cultiva intr-o cutie de sticla speciala, este chintesenta vietii pe care o duce Sebastian. Faptul ca mama nu mai este suficient de atractiva si este inlocuita de verisoara Catherine, este schimbarea ce va declansa drama. Tennessee Williams in toata splendoarea, cu tot cu unele din temele sale obsesive : parintele autoritar, homosexualitatea, lobotomia. Interpretarea celor doua este exceptionala, Elizabeth Taylor tine piept cu brio vulcanului numit Katharine Hepburn, iar Montgomery Clift, face perfect legatura dintre cele doua. Un film ce trebuie vazut de orice cinefil adevarat.

2 1

elenabadarau

08.09.2018

Minuanat! Am vazut prima data acest film la televizor, dar nu am reusit sa il vad de la inceput. M-a impresionat insa foarte mult monologul de la sfarsit, si am decis ca trebuie sa faca parte din repertoriul meu...asta dupa ce voi reusi sa vad tot filmul :)

0 0