Dramă, Istoric (United Kingdom)

Sarah Gavron

Abi Morgan

Ruby Films, Pathé!, Film4 Productions

16 Octombrie 2015

26 Septembrie 2020

<p>Inspirat de povestea adevărată a femeilor care au inspirat lumea modernă, cele care au fost soldații din prima linie de front în lupta pentru drepturile femeilor (dreptul la vot, printre ele), la începutul apariției mișcării feministe.</p>

08.09.2018

Un film destul de interesant avand in vedere ca te invata cateva lucruri noi, importante, cu o istorie aparte insa cumva filmul nu a reusit sa imi capteze intreaga atentie. Si acest lucru se intampla chiar daca Carey Mulligan are un rol principal, aceasta fiind o actrita pe care o consider foarte adorabila, frumoasa si talentata. Suffragette cred ca sufera la modul in care sunt spuse acele evenimente. Puteau fi imbunatatie cateva aspecte iar astfel filmul ar fi fost mai alert, mai sensibil, anumite momente nu ar fi parut fortate si cel mai important, la sfarsit, as simti ceva mult mai amplu, nu doar usurarea ca cele putin peste 100 de minute au trecut atat de greu. Alaturi de Carey Mulligan, in distributie mai pot fi regasite cateva nume foarte sonore. Meryl Streep are o singura aparitie, nimic notabil. De remarcat H.B.Carter cu un rol mult mai important. De asemenea Ben Whishaw si Brendan Gleeson, ambii cu doua partituri lipsite de o oarecare intensitate. La carma regiei sta numele unei persoane care nu imi spune absolut nimic. Si acest detaliu conteaza enorm, probabil sub indrumarea unui regizor mai experimentat aceasta poveste ar fi fost spusa intr-o maniera imbunatatita. Suffragette nu este un film rau totusi. Te invata cateva lucruri noi si cred ca poate fi trait mult mai intens de catre publicul feminin in cazul unei vizionari. Anumite aspecte m-au impresionat, altele nu mi-au schiat nici un gest sau reactie. Nota 6 pentru aceasta productie britanica. Pare o nota pentru un film banal insa nu neaparat.

1 0