Acțiune, Aventuri, Crimă, Fantasy, SF (United States of America)

David Ayer, Michael Herbig

David Ayer

Atlas Entertainment, DC Comics, DC Entertainment, Dune Entertainment, Warner Bros. Pictures

3 August 2016

5 August 2016

Sunt celebri pentru faptele lor rele și pentru anarhia pe care o provoacă oriunde ar ajunge, dar guvernul Statelor Unite a reușit să-i prindă și să-i vâre după gratii. Pentru a-și micșora pedeapsa, nelegiuiții acceptă sinucigașe misiuni sub acoperire, conștienți că eșecul înseamnă moartea. După ce și-au folosit puterile și inteligența pentru rău, Joker-ul, Harley Quinn, Deadshot și colegii lor vor lupta de data aceasta de partea binelui.

08.09.2018

Asteptam acest film cu un entuziasm urias inca din vara anului trecut, probabil chiar primavara, oricum inca din momentul in care a fost anuntat acest proiect. Ideea este ca am fost mereu foarte interesat de acest film, citind si asteptand fiecare nou articol legat de Suicide Sqaud. Acelasi lucru intamplandu-se desigur si pentru Dawn of Justice, personal fiind un mare admirator al acestui univers DC Comics. Filmul nu a fost primit cu mari laude de catre critici, exact cum sa intamplat si in cazul infruntarii dintre Batman si Superman. Poate pe buna dreptate acesta critica insa pe mine pur si simplu nu ma afectat cu nimic, totusi mi-as fi dorit sa nu existe acele reprosuri, filmele sa fi fost mult mai bune. Suicide Squad nu are aceasi atmosfera intunecata si apasata ca filmele precedente din acest univers. Cei drept in prima instanta filmul trebuia sa aibe in mare masura acelasi ton plus cateva glume notabile insa s-a renuntat mult la seriozitate. Multe scene eliminate din versiunea care a ajuns in cinematografe iar acest lucru se observa deseori. Iar astfel durata filmului a ajuns doar la 120 de minute, putine as putea spune avand in vedere potentialul personajelor implicate si povestile din spatele acestora. Suicide Squad este un film extrem de amuzant in primul rand. Are si multe momente de actiune insa cred ca este mai apreciat pentru acest ton umoristic, pentru cat de simpatice sunt anumite personaje. La nivelul personajelor lucrurile stau extrem de bine, fiind chiar dificil sa iti alegi un preferat si cu siguranta ti-ai fi dorit mai multe minute cu unii din acestia. Se evidentiaza in primul rand Will Smith si Margot Robbie, care livreaza doua prestatii excelente unor personaje care au ceva aparte, care iti castiga in mare parte toata admiratia si curiozitatea,chiar daca oficial sunt personaje negative. Deadshot si Harley Quinn sunt personajele care au fost cel mai bine dezvoltate, care au avut cel mai mult sceentime si care in multe momente fura tot spectacolul. Plin de umor este si Captain Boomerang (Jai Courtney), responsabil in mare parte doar cu aceasta partitura pentru ca in rest nu prea ofera nimic. O parte din admiratie se poate indrepta cu usurinta si sper El Diablo care are o poveste interesanta in spate iar actiunile lui de asemenea au un anumit impact emotional. Legat de poveste, de ce aceste personaje sunt fortate sa lucreze impreuna pentru un scop pozitiv, lucrurile nu prea stau bine la acest capitol. Firul narativ sufera destul de mult la capitolul imaginatie si cred ca aici este marele dezavantaj al acestui film. Viziunea lui David Ayer este excelenta cand vine vorba de impactul vizual insa daca ne raportam la cum a scris acest scenariu lasa mult de dorit si cred ca nu ar fi trebuit sa isi asume si rolul de scenarist. Ca regizor face o treaba excelenta, anumite cadre fiind excelent filmate. Joker-ul era unul din marele semne de intrebare ale acestui film. Mie mi-a placut foarte mult interpretarea lui Leto, nicidecum nu trebuie facuta o comparatie intre el si Ledger, pentru ca cele doua personaje se difera de la cer la pamant. Aici, sa il vezi pe Joker plin de tatuaje si in anumite noi ipostaze este ceva fantastic as putea spune, ceva aparte, plin de curaj. Sunt desigur foarte curios sa vad care va fi evolutia acestui personaj, cand il vom intalni din nou. Defapt sunt foarte curios cate personaje intalnite aici se vor reintoarce in filmele deja anuntate sau chiar in noi proiecte. Pentru mine Suicide Squad este un film excelent. Aveam niste asteptari foarte ridicate de la acest film, clar nu au fost atinse insa iert cu multa usurinta aceasta situatie. Filmul pe care il asteptam cel mai mult in acesta vara, SKWAD are numerose puncte pozitive precum distributia, coloana sonora, The Bat, The Joker insa dezamageste oarecum cand vine vorba de anumite aspecte ale povestii. Stiu ca nu este nicidecum un film de nota 10, cum nici Dawn Of Justice nu este, insa primeste din partea mea acel 10. Ma bucur nespus ca l-am vazut avand in vedere cat am asteptat acest lucru sa se intample, cele doua ore petrecute in sala de cinema au fost pur si simplu de neuitat.

4 6

Vlady90

08.09.2018

Un film care a avut parte de o promovare excelenta, daca si materialul rezultat ar fi fost pe masura aveam parte de un film foarte bun. Din pacate cei de la DC demonstreaza inca odata ca sunt inca mult in urma celor de la Marvel. Suicide Squad nu este un film prost, dar cu greu ajunge la nivelul de mediu. Principala problema, la fel ca si in precedentele productii, este lipsa unui scenariu coerent. Desi acesti anti-eroi arata bine pe ecran, modul cum sunt aruncati in poveste lasa de dorit. Mai mult de atat, Jokerul lui Jared Leto, desi se prezinta foarte bine (dar tot Heath Leadger ramane cel mai bun), nu are parte de o prezenta consistenta din punct de vedere al minutelor pe care le primeste. Un mare plus pentru Margot Robbie (atat vizual, cat si artistic), nici Will Smith nu a jucat rau.

2 3

CRISTIANSEN

08.09.2018

Da... Nu. Din nefericire si eu si prietenii mei am iesit cu un gust amar de la acest film... firul povestii este unul aiurea, este pur si simplu o poveste foarte trasa de coada astfel incat sa iasa ceva film care sa aduca bani producatorilor. Si din nou o greseala care apare la multe filme este faptul ca iti da foarte mult in trailer, adica toate fazele savuroase... le stii deja. Sunt un fan al filmelor cu supereroi, dar de cativa ani o iau pe ulei, fac filme doar ca as fie blockbustere si sa se umple de bani. Note: NU inteleg care a fost rostul la 3D la acest film, cand nu exista faze 3D. Defapt il inteleg, ca sa pipereze scorul la bilet si sa iasa mai multi bani. Daca doresti sa vezi film 3D la cinema mergeai la avatar. Aveti grija pe ce dati banii la cinema.

6 2