Thriller, SF, Mister (United States of America)

J.J. Abrams

J.J. Abrams

K/O Camera Toys, Paramount, Amblin Entertainment, Bad Robot

8 Iunie 2011

29 Iulie 2011

<p>Actiunea filmului se petrece in vara anului 1979 in oraselul fictional Lillian Heights, statul Ohio si ii are in centru pe un grup de 6 tineri, care folosesc o cameria Super 8 pentru a realiza propriul lor film cu zombie. Intr-o noapte, proiectul lor ii duce pe o cale ferata rurala si, pe masura ce camera capteaza imaginile, un camion intra in coliziune cu o locomotiva. In urma acestei catastrofe feroviare, dintre fiarele contorsionate iese ceva inuman. Evenimentele stranii si disparitiile misterioase declansate dupa acest eveniment ii determina pe cei 6 prieteni sa suspecteze ca intamplarea cu trenul nu a fost un accident ci a fost declansata de ceva mai terifiant decat orice si-ar putea imagina.</p><p> </p>

Magacip

08.09.2018

imi pare rau sa va anunt ca acest film ...este o mare porcarie!!! tocmai ce l-am vazut ! 6 copii ce fac pe eroii. Nici un actor bun. degeaba este regizat de marele J.J. Abrams. Pana acum si-a scos banii din incasari. Steven Spielberg NU a realizat nimic. A investit doar ceva bani...intrun proiect dezamagitor. Este un film slab...si nu vreau sa-l recomand la nimeni. Daca totusi va "mananca" si va uitati la film... si nu o sa va placa...astept ceva plusuri.

9 20

McLaud

08.09.2018

Slab filmul. Nu mi sa parut cine stie cine, am crezut ca o sa fie mai bun. Are foarte mult mister si suspans. Partea interesanta a filmului se petrece in ultimele 30 minute.

16 20

radu92paul

08.09.2018

Ma asteptam sa surprinda prin ceva insa este doar un film obisnuit.,Am asteptat degeaba,filmul m-i sa parut asa si asa,finalul este bine finisat,insa ma asteptam la mai mult din partea lui Abrams.Am ajuns la concluzia ca nu intototdeauna daca pui 2 regizori celebri sa realizeze un film, sa iasa totul de nota 10.Doar efectele speciale ces mai reusite in rest nu l-as mai vedea a doua oara.nota 7

13 19