Superman III

Comedie, Acțiune, Aventuri, Fantasy, SF (United Kingdom, United States of America)

Richard Lester

Dovemead Films, Cantharus Productions, Warner Bros. Pictures

17 Iunie 1983

22 Iunie 2021

In Superman 3, Clark Kent trebuie sa infrunte un mare pericol pentru omenire. Ross Webster, un milionar malefic, urmareste sa devina si mai bogat folosind un satelit pentru a detine controlul asupra Pamantului. Gus Gorman lucreaza ca programator pentru Webster, iar prin intermediul acestuia, megalomanul reuseste sa-si dirijeze satelitul si sistemul de arme cu ajutorul computerului. Superman are in acest timp, in afara de grija de a salva planeta de la nenorocire, si altceva de rezolvat. in vreme ce Lois Lane pleca in vacanta, Clark se intoarce in orasul unde a copilarit pentru a participa la o reuniune a fostilor colegi de liceu si traieste aici o poveste de dragoste alaturi de Lana Lang.

iulian30

08.09.2018

din toata seria acesta cred ca este cel mai slab,poate si din cauza distributiei,iubita clasica a lui Superman lipseste si cred ca isi pune amprenta.A iesit cam mediocru acest film.

1 2

daby

08.09.2018

Nu se ridica la nivelul primelor doua filme, dar este ok. Are momente bune, iar faza cu Superman drunk e foarte memorabila, si azi imi amintesc. E .. ok!

1 2

remyy63

08.09.2018

Nu stiam de existenta acestui Superman 3,dar acum ca am dat de el i-mi pare rau.Se vrea o comedie, mult prea fortata,ceva in genul filmelor cu Leslie Nielsen prima parte si un fel de James Bond mai catre final.Replici de genul :ONU a hotarat ca Superman sa fie suspendat suna total aiurea.Mult mai serioase si mai bine realizate primele doua parti.Slab si dezamagitor,aproape ca am adormit la vizionare.Rar s-a intamplat dea lungul timpului ca dupa un film bun sa se realizeze o continuare la fel de reusita,cu unele exceptii bine-nteles.Aici nu a fost cazul.

5 3