Trailer #1 00:00

Supernatural (1970)

| 01 January 1970 ()

Supernatural

8 Mai 2021

<p> "Supernatural" este povestea lui Sam si a lui Dean Winchester, doi frati uniti de acelasi destin: ei calatoresc prin tara cu misiunea de a gasi si a ucide cele mai infricosatoare creaturi ale intunericului, de care oamenii au auzit doar din legende si superstitii. In timpul acestei lupte cu raul, Sam descopera multe lucruri despre sine, despre care nu stia pana atunci. Incurajati de propriul tata sa se avante in aceasta aventura pentru a gasi creatura care le-a ucis mama cu multi ani in urma, cei doi frati declanseaza o adevarata vanatoare a demonilor. Vampirii, varcolacii si fantomele sunt doar cateva dintre creaturile cu care Sam si Dean se confrunta. Pe parcurs ei vor fi ajutati de catre ingeri, arhangheli si lupta lor impotriva fiintelor intunericului se va extinde si va capata dimensiuni "biblice", fiind in permanenta o batalie intre bine si rau, ingeri si demoni. </p>

256 Ordonare după: | |

Badalau

26.06.2010

Superb.Un serial ce imbina mai multe genuri cu succes,desi el este la un baza un thriller.Efecte tari,actori frumosi,poveste inedita,totul este la superlativ doar e Supernatural......nu am vazut decat pirmele 2 sezoane,iar singurul lucru ce ma nelinisteste este ca la un moment dat serialul se va termina,sper cat mai tarziu.Vedeta filmului este Jensen Ackles,un personaj minunat,comic,inteligent,afemeiat,distractiv,a transformat numele Dean in Gold Green.Mister,fantezie,multe secvente creepy,acest serial este ca un thriller foarte bun ce se repeta episod dupa episod,mereu aduce ceva nou!!!Sunt cateva episoade insa de a dreptul geniale care mi au ramas in memorie ca fiind senzationale.Evadarea mea din banalitate.........Supernatural n-a contenit in a ma da pe spate!!!NOTA 10!!!

7 1

alex_il_fenomeno

25.02.2012

este si va ramane un serial genial , care a reusit sa capteze toate privirile inca de la primul episod , atat de sumbru , atat de inspirat si de alert , incat te tinea in sah pana la final . l-am descoperit acum ceva vreme la T.V. , cand in urmaream regulat , seara de seara ... pacat ca intre timp nu mai este asa , pentru ca productia este uimitoare , si nu cred ca vei gasi un singur episod care sa te plictiseasca ! il recomand tuturor iubitorilor de senzatii tari . de la mine primeste nota 9 cu felicitarile de rigoare producatorilor .

3 4

03.07.2010

Un serial reusit. Nu imi plac filmele de groaza , acest serial a trecut de genul horror si l-a ridicat la cel de aventura, chiar l-am urmarit cu sufletul la gura , toate cele 4 sezoane.