Suspect Zero

Crimă, Thriller (Germany, United Kingdom, United States of America)

E. Elias Merhige

Paramount, Cruise/Wagner Productions, Lakeshore Entertainment, Intermedia Films

27 August 2004

6 August 2020

<p align="left">Suspect Zero este un film extraordinar în genul Profiler sauCriminal Minds. Este vorba despre detectivul Thomas (ce face echipă la un moment dat şi cu poliţista Fran) care investighează dispariţiile unor copii de-a lungul mai multor state SUA. Când pare să nu aibă nici o şansă în a găsi răpitorul începe să primească indicii de la o persoană Benjamin pe care la un moment dat datorită acurateţii indiciilor o crede a fi chiar răpitorul în cauză. Însă Benjamin se dovedeşte a fi de fapt un fost agent care făcuse parte dintr-un program secret unde persoane cu abilităţi speciale erau antrenate pentru a intra în mintea criminalilor şi a reuşi astfel să-i localizeze. Problemele pentru Benjamin dar şi pentru ceilalţi care făceau parte din program apar când încep nu numai să vadă ci să şi simtă ceea ce simţeau victimele. Programul este închis şi toţi internaţi în instituţii de boli mintale. Benjamin reuşeşte să-l ajute în final pe detectiv să găsescă răpitorul şi totodată reuşeşte să-şi împlinească şi ultima dorinţă ce-i mai rămăsese pentru această viaţă. </p>

MEDUSA

08.09.2018

Este un film deosebit. Personal am fost foarte încântată de el.

2 0

Cryss190

08.09.2018

Cu o actiune liniara, pelicula isi are un singur tel, cu toate ca doreste sa ne faca sa ratacim prin gandurile proprii pana se pun lucrurile cap la cap; in cautarea criminalului in serie, Agent Mac nu are foarte multe piste, dar prin prezenta intrinseca a lui O'Ryan, va solutiona cazul si filmul isi cunoaste sfarsitul. Ben Kingsley ne "pacaleste" parca, ridicand filmul la o treapta mai buna.

4 1

ramyelena

08.09.2018