Horror, Thriller (United States of America)

Griff Furst

Eric Miller, Charles Bolon

Bullet Films

25 Iunie 2011

23 Septembrie 2021

<p>  Într-un frumos orașel american totul decurge normal...numai până la un moment dat,  când șeriful districtului se hotărăște să încalce legea ocupându-se cu comerțul de animale și păsări exotice. Tocmai când credea că dă lovitura, una din afaceri îi iese cât se poate de prost, pentru că în lacul din zonă, oricum infestat cu crocodili, șeriful eliberează o bestie. Toate astea se întamplă în ajunul Festivalului anual al Aligatorilor, o sărbătoare locală  celebrată în apropiere de Gator Shed, un restaurant situat pe malul lacului. În ciuda eforturilor șerifului de a mușamaliza accidentul respectiv,bestia eliberată nu-și poate stăpâni foamea și setea de sânge. Când administratorii restaurantului Gator Shed își dau seama că pe langă restaurantul lor își face veacul și altceva alături de crocodilii deja arhicunoscuți, realizează că trebuie să ia atitudine, mai ales că pe lac apar și rămășițe umane. Ajutați de un agent federal aflat în zonă pentru a-l fila pe ,,onestul'' șerif zonal, vor încerca să descopere cine este criminalul din mlaștină.</p>

fenomenoromanesc

08.09.2018

un film horror foarte bun.Este foarte bine realizat si te tine incordat si cu ochii pe ecranul televizorului inca de la inceput si pana la sfarsit.L-am vazut pe ProTv acum un an.Acel rechin nu arata,ce-i drept,chiar atat de infricosetor,insa merge.Cred ca merita urmarit doar o data,de amatorii genului.Doar un lucru nu mi-a placut,actingul a fost foarte foarte foarte slab.Cand toti acei tineri erau pe punctul de a fi devoratzi de rechin(in film),actorii nu prea transmiteau emotiile acelea care le dau deobicei acestor scene un plus de teroare,nota 7.

0 0

andreea.gheorghisor

08.09.2018