Dulcea pasare a tineretii

Sweet Bird of Youth

Dramă, Romantic (United States of America)

Richard Brooks

Roxbury Productions, Metro-Goldwyn-Mayer

24 Noiembrie 2020

Chipesul Chance Wayne nu a devenit niciodata un star de Hollywood, asa cum a visat, dar a fost intotdeauna un star pentru doamne. Acum, intors in linistitul sau orasel natal de pe Coasta Golfului, este implicat in doua relatii sentimentale; cu o fosta regina a filmului, dependenta de droguri si alcool, si cu fata pe care a lasat-o in urma, in multe necazuri. Ecranizarea piesei de succes este semnata de Tenesee Williams, piesa care a fost un hit pe Broadway: Sex. Bani. Ipocrizie.

mihaelatb

08.09.2018

o ecranizare aproape perfecta a piesei.! Visul de marire al lumii de iluzii , panica cand nu mai esti sigur pe tine, drogurile , alcoolul, toate sunt perfect ilustrate.Iar lumea aceea nu s-a schimbat cu nimic.Si azi sunt mii de Chance Wayne care ar face orice pentru a ajunge ...acolo !

5 1

Juristul

08.09.2018

Ecranizare după Tennessee Williams.Paul Newman joacă rolul şarmantului Chance Wayne, un tânăr care îşi doreşte foarte mult să facă filme. În speranţa că va reuşi, el îi face ochi dulci înfumuratei Alexandra Del Lago (Geraldine Page), o actriţă uitată de toată lumea. Chance se întoarce în oraşul natal şi se întâlneşte cu fosta sa iubită, Heavenly, fata unui om politic local.Această poveste despre Sudul tradiţionalist, politicianul corupt şi setos de putere ce-şi sacrifică fiica, actriţa de altădată, căzută pradă drogurilor, se înscrie pe linia tradiţiei filmului psihologic al anilor 1930-1940. Este filmul in care Paul Newman,incepe sa-si dovedeasca minunatul sau talent,ce-l va propulsa printre "STELE ETERNE ALE CINEMATOGRAFIEI".

3 0

harpo

08.09.2018

Jocul actorilor principali este fara repros. Filmul poate sta langa Sunset Boulevard doar ca aici primeaza dorinta de a deveni celebru a celui care inca nu a apucat sa simta gustul succesului. Aceasta este lumea filmului...atat de fascinanta dar atat de periculoasa. Un public ostil, criticii care te fac una cu pamantul (si pe buna dreptate) te duc la vicii precum alcoolul si drogurile. Cine nu a stiut sa fie cumpatat si sa treaca peste momentele grele din cariera a ajuns o epava umana la un moment dat. Nota 9!

0 1