Sweet Charity

Sweet Charity

Comedie, Dramă, Muzică, Romantic (United States of America)

Bob Fosse

Universal Pictures

21 Octombrie 2021

<p>Sweet Charity Valentine e o tânără ce își câștigă existența fiind damă de companie, meserie considerată nu prea onorabilă. Deși e frumoasă și are un suflet cum rar întâlnești, Charity nu prea are noroc în dragoste. Întâlnește mereu tot felul de tipi dubioși care nu fac altceva decât să profite financiar de ea. Ultimul iubit o jefuiește și o aruncă într-un lac pentru suma de 400 de dolari. Totuși , ea nu își pierde speranța că într-o zi va găsi adevărata dragoste. Într-o seară întâlnește un mare star de cinema care tocmai se certase cu iubita lui și îl insoțește acasa unde vor petrece o seara agreabila până la sosirea iubitei. Acesta panicat o ascunde pe Charity într-un dulap cu haine și uită de ea până dimineață. Charity este decisă să își schimbe meseria și merge la un birou pentru plasarea forței de muncă. Coincidența face că rămâne blocată în lift cu Oscar.Între cei doi se naște o idilă, iar Oscar o cere în căsătorie. Charity acceptă foarte fericită . Oare se va putea împăca Oscar cu trecul iubitei lui ? </p>

08.09.2018

un musical foarte frumos; o shirley dezlantuita care afiseaza o pofta de viata nebuna, isi traieste viata cu o adevarata pasiune; nimeni si nimic nu ii poate zdruncina increderea in oameni; un model demn de urmat; loviturile vietii nu ii inacresc sufletul ; sufletul ei ramane la fel de pur ca al unui copil; un film impresionant, muzica de calitate; desi are o durata mare de timp nu e deloc plictisitor; un film ca o lectie de viata, cei curati, cei cinstiti cu ei insisi si cu ceilalti nu castiga, nu au parte de fericire; pe mine m-a impresionat mult povestea lui Charity, iar finalul e fara cuvinte. recomand tuturor filmul;

1 0

08.09.2018

Aflat inca in Top 10 a celor mai reusite musical-uri, filmul a avut parte de o echipa absolut formidabila de realizatori. Romanticul regizor coregraf, singurul regizor care a luat in acelasi an toate premiile OSCAR, TONY si EMMY pentru Cabaret = Bob Fosse Scenaristi : in primul rand scriitorul Neil Simon care a scris povestea , apoi Federico Fellini care a scris scenariul initial pentru Noptile Cabiriei pe care iscusitul Peter Stone l-a adaptat intr-un mod absolut fermecator si nu in ultimul rand actrita , Shirley MacLaine al carei chip ilustra caritatea in persoana. Deloc de neuitat aparitia lui Sammy Davis Jr. in dansul cu Big Daddy, muzica, dialogurile, coregrafia...fac din Sweet Charity (1969) o bijuterie de film.

0 0