Sweet Nothing in My Ear (2008)

Sweet Nothing in My Ear

Film TV, Dramă

Joseph Sargent

20 Aprilie 2008

27 Mai 2022

<p align="justify"><span class="txt">Film de televiziune, din categoria film familie/ drama despre un cuplu care trebuie să ia o decizie importantă.</span></p><p align="justify"><span class="txt">Din foarte buni colegi, apoi prieteni care-și împart toate necazurile și bucuriile, Dan Miller  și Laura  devin un cuplu mai nonconformist. Ea nu aude și implicit vorbește prin semne  dar elîinvață pentru fericirea lor limbajul semnelor. Când se naște primul lor băiețel, Adam Miller, fericirea familiei atinge apogeul, părinții se minunează de fiecare gângurit al fiului lor ...pâna când </span><span class="txt">se confruntă cu una dintre cele mai dificile decizii din viața lor, atunci când Adam, acum în vârstă de 4 ani,  îşi pierde dintr-o dată auzul. </span></p><p align="justify"><span class="txt">Ţinând cont de faptul că Laura fusese surdă întreaga viaţă, ea consideră că nefericitul eveniment va fi un obstacol minor în viaţa copilului, dar  soțul ei, Dan Miller  este  hotărât să apeleze la tehnologia modernă pentru a da şansa fiului său la o viaţă normală. Si cum nici unul nu cedează,  viața este rănită, devine confuză, se ajunge la despărțire. Totul este un zbucium și o tragedie pentru micuțul Adam, care-și vrea amândoi părinții împreună.</span></p>

08.09.2018

Filmul o drama oarecare...daca -l privesti ca subiect...pentru ca drame sunt multe (din nefericire)...ce mi-a placut este insa mesajul :Intr-un cuplu, alegerile se iau in 2, intr-o familie , alegerile se iau in cate/cati sunt...dar niciodata singur. Filmul slabut dar un prilej , de data asta nu prea convingator...un prilej de a o revedea pe Marlee Matlin, o actrita absolut fermecatoare si talentata.Si cand ai ca decor, de data asta pe Jeff Daniels si pe profitabilul (acum) actor Noah Valencia...de ce sa nu vezi filmul? Nici nu pierzi dar nici nu castigi!

1 0