Swept from the Sea

Dramă, Romantic (United Kingdom)

Beeban Kidron

Tapson Steel Films Productions, TriStar Pictures

23 Ianuarie 1998

6 Decembrie 2021

Amy Foster este considerată de anturajul său ca o fată tăcută, care nu zâmbeşte niciodată, dar în spatele acestei măști de indiferenţă se ascunde altceva. Angajată ca servitoare de către familia Smith, Amy a descoperit o grotă în care păstrează cadouri pe care marea le aruncă. Lumea ei s-a schimbat când marea îi aduce un cadou minunat. Gooral Yanko este un aventurier care a părăsit țara sa natală, Ucraina, în speranţa de a-și construi un viitor mai bun într-o nouă lume, America. Atunci când este aruncat peste bord în timpul unei furtuni, el ajunge într-o comunitate, care îl respinge din cauza limbii străine și a aspectului său murdar. El a cerut sătenilor să-i ofere ceva de mâncare şi de băut, dar a fost ignorat. Amy este singura care îl va ajuta.

cmb

08.09.2018

O drama superba, trista, o dragoste condamnata de acele vremuri. O ecranizare de zile mari a lui Joseph Conrad

0 0

Daniela.Ivanusi

08.09.2018

o pelicula frumoasa in care am descoperit frumusetea si nobletea sufletului , o drama despre oameni care condamna si cred ca detin adevarul...Rachel Weisz si Vincent Perez sunt frumosi si fac un film bun impreuna...mi-a placut foarte mult cum a fost regizat ...il recomand , e deosebit.

1 0

08.09.2018

Pana ieri nu-l vazusem si m-am bucurat sa-l pot vedea si eu pe un post tv.Sa strabati o lume pentru a intalni IUBIREA...este un film pur de dragoste cu un scenariu ca o poveste ascultata langa un foc de lemne, cu decoruri si peisaje de basm popular unde oceanul se intalneste cu muntii...De actori ce sa mai spun: Pe Rachel Weisz iti vine sa o acoperi, sa o ajuti, sa o ocrotesti, sa o impachetezi ca sa o iei acasa ca pe o bijuterie. La Vincent Perez te intrebi de unde atata putere si frenezie interpretativa, Kathy Bates te uimeste cum de poate sa fie atat de blanda...iar Zoë Wanamaker te obliga sa-ti reamintesti de ea.

0 0