Impotriva curentului (2003)

Swimming Upstream

Dramă (Australia)

Russell Mulcahy

27 Februarie 2003

25 Iulie 2021

Acest film a fost selectat pentru "închidere" Festivalului de Film,din San Diego 2004. Povestea arată durerea emoţională a unui baiata crescut cu un tată alcoolic şi abuziv. Şi totuşi, prin violenţă şi ceartă apare cel mai bun înotător olimpic din Australia.Întotdeauna forta sa interioara era umbrită în ochii tatălui său, fraţilor săi, aceasta apare numai atunci când Tony afişează un talent extraordinar de înot simtind ca el are o şansă de a câştiga inima tatălui său.Acest film este si o poveste despre sensul real al succesului. Succesul este realizarea despre tine, faptele pe care le faceti sunt medalii . Pentru Tony aceasta a fost o lecţie greu de învăţat.Filmul este strălucit regizat de Russel Mulcahy, care arată o reţinere neobişnuite, fără a pierde din stilul său dinamic şi unic.Scenariul de Anthony Fingleton - bazat pe biografia lui Diane, sora sa mai tânără, va tine povestea reală în brutalitate şi ruşine.

foiy

08.09.2018

Dupa parerea mea,Swimming Upstream este un film ce merita vizionat si premiat.Are tot ce ii trebuie pentru acest lucru:actori celebrii(desi atunci necunoscuti),talentati,o poveste impresionanta,familie,iubire,drama(si ce mai drama),muzica placuta. Un film care nu inseamna pierdere de timp,din care poti invata ceva si care te va face sa pretuiesti mai mult ceea ce ai(familia).

0 0

NNebunu

08.09.2018

Swimming Upstream cred ca ar merita mult mai multe comentarii pe acest site. Este un film excelent dedicat sportivilor dar nu numai. Dorinta de a reusi poate trece peste orice obstacole. Chiar daca rolul principal este jucat de Tony Fingleton sarea si piperul filmului il aduce Rush care ne-a obisnuit deja cu filme f bune

0 0

Gabi-28

08.09.2018

Mai mult sau mai putin biografic, sigur este ca filmul prezinta povestea lui Tony Fingleton, campion la natatie al australiei. Este o poveste dura, de viata a anilor 50-60, cu toate dificultatile vietii de familie. Mai mult, se adauga si problemele familiale, combinate cu consumul de alcol. Totusi, filmul ramane unul optimist, unde reuseste in viata doar cel ce are ambitie, cel ce lupta si cel ce depaseste toate obstacolele; care munceste pana la epuizare. Asa cum este viata tuturor, unii au piedici sociale, altii au piedici etnice, altii piedici materiale, dar adevaratii campioni sunt cei ce au pe langa aceste piedici si piedici familiale; in acest caz aproape imposibil de depasit. Totusi, inaintand impotriva curentului victoria e mai dulce. Nota 6,45

1 6