Crimă, Comedie (United States of America)

George Huang

George Huang

Trimark Pictures, Cineville

10 Septembrie 1994

27 Octombrie 2020

Producatorul de filme, Buddy Ackerman, este unul dintre cei mai puternici barbati din Hollywood, care acum incearca sa ofere cat mai multe locuri de munca pentru cat mai multe persoane. Dar acest lucru nu il face pe Buddy un barbat prea dragut, iar acest lucru il va afla pe pielea sa propriul sau asistent cam naiv, Guy. Acesta abia reuseste sa tolereze si sa indure ritualurile zilnice ale lui Buddy de abuz constant si de umilire in fata intregului birou. Acum, Guy are de gand sa fie el cel care va ridica Hollywood-ul la standarde mult mai inalte, iar Buddy este singurul lui bilet pentru acest tren. Dar atunci cand Guy afla un secret personal explosiv, care ii implica pe el, pe seful sau si pe iubita acestuia, Guy decide ca i-a ajuns cat a indurat. Acum Buddy se pare ca va asista la sfarsitul mult mai dureros al lui Guy, atunci cand acesta este rapit, tinut ostatic, si torturat in propria sa casa, nici unul dintre cei doi barbati neavand nici o idee despre cum se va termina aceasta noapte atunci cand zarurile vor fi aruncate.

lizardking

08.09.2018

fanii lui spacey trebuie sa vada "omul sefului". cheia succesului se poate afla in alt sertar decat credeai...

0 0

Gizez

08.09.2018

Pentru fanii lui Kevin Spacey acest film trebuie vazut , este printre primele lui filme si ce rol dement are. Filmul se invarte in jurului sefului si al asistentului dintr-o companie de productie din Hollywood , Guy este noul lui asistent si vreau sa spun ca pur si simplu se afla in infernul lui Dante. Toate dialogurile iti pun un zambet pe buze , totul se petrece repede si frumos. Un film exceptional.

0 0

hitman78

08.09.2018

foarte tare filmul asta,kevin spacey joaca demential rolul sefului tiran si odios care pur si simplu isi terorizeaza angajatul distrugandu-l psihic si mai departe veti vedea,devine din ce in ce mai interesant si captivant.nota 10

1 0