Syrup

Dramă, Comedie (United States of America)

Aram Rappaport

Windward Entertainment, Lila 9th Productions

7 Iunie 2013

21 Octombrie 2021

<p>Considerându-se un tip cu o minte sclipitoare, tânărul Scat are o idee măreaţă, cel puţin aşa crede el. Pentru a o pune în practică trebuie să ia legătura cu managerul unui mare concern ce se ocupă cu aşa ceva. De unde să ştie el că această persoană este o tânără frumoasă de 21 de ani cu un nume cel puţin ciudat : Six, ea fiind şefa departamentului '' produse noi '' din cadrul corporaţiei aflate pe locul II în lume. Având mult tupeu, Scat reuşeşte să capteze atenţia inabordabilei Six doar după ce-i dezvăluie numele produsului pe care vrea să-l lanseze pe piaţă, o băutură energizantă ce avea să se numească Fukk. Şi totuşi, lucrurile nu merg cum ar vrea el. Nu la început !</p>

ottorobert94

08.09.2018

Povestea nu e cine stie ce, iar actorii joaca fortat. Atmosfera filmului e ireala.... bautura cu numele "fukk", sa fim seriosi. Umor ieftin, actori slabi, iar povestea lasa de dorit. Nota 5 cu indulgenta.

4 8

mitica58

08.09.2018

M-a surprins transpunerea pe pelicula a nuvelei satirice a lui Max Barry. M-a surprins in mod foarte placut. Cele doua personaje centrale ale comediei – Scat (Shiloh Fernandez) si 6 (Amber Heard) sunt intr-un continuu dans al dialogului cu forme spumoase si vadit licentioase. Nuvela in sine ataca un subiect foarte interesant – relatia dintre marketing si consumerismul grupurilor tinta. Ceea ce filmul pune in evidenta este dependenta consumatorului de imaginile sugerate si nu de produsul in sine si faptul ca se orienteaza instinctiv catre tot ceea ce reprezinta sex si tentatie. Amber Heard a fost exact tipul de femeie in care se descrie la inceput si nu pot sa nu remarc ca am dorit pana in ultimul cadru de film sa se dezvaluie in adevarata ei identitate. Aici insa e sensul acestui rol, al dependentului de imagine, al celui ce nu mai vede realitatea, nici chiar atunci cand e vorba de propria persoana. Si-a construit o imagine, o poveste, o justificare a felului in care se manifesta, in care exista si nu mai poate iesi din acest joc. E 6 (Six) si nimeni altcineva. Scat pe de alta parte reuseste sa se rupa de irealul creat de marketing in chiar viata lui, reuseste sa revina la cine era el de fapt si nu cine era imaginea lui comerciala. E un dialog aprig, incitant, se pun in valoare firi puternic conturate, actiunea in sine nu e nici pe departe statica, locatiile sunt puternice reflexii ale firilor ce le gazduiec... Si toate astea realizate cu bani putini si fara vedete. E un film profund prin implicatii si elemente sugerate si pe de alta parte o foarte buna analiza a relatiei dintre consumator si produs (sau mai bine spus imaginea produsului dezvoltata prin marketingul de promovare). Un film bun, poate nu de nota zece, dar din punctul meu de vedre merita macar vazut, bagat la “cutiuta” si analizat pana la durere in tot ceea ce prezinta. Pentru ca e un avertisment...

6 2

super92

08.09.2018

Un film distopic despre dezumanizarea provocata advertisingul excesviv.Personajele(in special Six,dar si Scat) si-au construit un fel măşti care sa dea impresia de eficienţă şi profesionalism.Aceste măşti sunt atît de bine purtate, încat orice prezentare a adevăratei identiatăti pare un act lipsit de autenticitate,doar o strategie de marketing personal.Six devine cu adevarat ''un trandafir muiat în otravă'', o otrava pe care Scat nu nu se afla dispu s-o consume.

0 1