Table for Three

Comedie, Romantic (United States of America)

Michael Samonek

Starz Media

1 Ianuarie 2009

24 Noiembrie 2020

Tanarul Scott Teller se trezeste dintr-o data singur dupa ce iubita il paraseste chiar in momentul in care o cere in casatorie la o cina romantica, iar colegul de camera pleaca la mii de kilometri distanta. Existenta barbatului pare sa intre pe fagasul normal atunci cand intalneste un cuplu dragut de necunoscuti si le propune sa se mute in incapatorul lui apartament. Initial relatia de prietenie dintre Scott, Mary si Ryan evolueaza in directia dorita, cei trei ajungand sa isi petreaca aproape tot timpul liber impreuna, insa atunci cand Scott Teller o cunoaste pe femeia visurilor sale in persoana lui Leslie, isi da seama ca strainii pe care i-a primit cu buna-credinta in casa lui nu sunt chiar atat de amabili si inocenti pe cat pareau la prima vedere.   Scott incepe sa suspecteze ca Ryan si Mary ii saboteaza in mod intentionat sansele de a o cuceri pe Leslie intrucat au nevoie disperata de prezenta lui pentru a-si mentine relatia disfunctionala pe linia de plutire.

red_zab

08.09.2018

Este povestea unui baiat deceptionat in dragoste care la un moment dat isi inchiriaza apartamentul unui cuplu aparent normal. Pe parcurs se intampla lucruri ciudate in relatia lui cu acest cuplu. Cunoaşte alta fată şi nu intelege de ce cuplul luat in chirie îi tot pune beţe in roate in relaţia lui cu aceasta fată. Afla la un moment dat care este de fapt motivul. Un film cu un ritm aproape uniform, despre relatii interumane mai putin normale. Nu este un film prost, dar nici nu-l recomand celor care au ceva mai bun de facut.

2 1

dallila

08.09.2018