Dramă, Comedie (Canada, Japan, Spain)

Sarah Polley

Sarah Polley

Joe's Daughter

25 Noiembrie 2011

5 August 2021

<p>Margot e o autoare căsătorită de șase ani cu Lou, care scrie și el cărți culinane. Cei doi împart fericiți o casă într-o suburbie din Toronto. În timp ce se documentează pentru a scrie despre o nouă atracție turistică, Margot îl cunoaște pe Daniel, care apoi se întâmplă să aibă locul de lângă ea din avionul de la întoarcere, iar acasă se dovedește că îi este vecin și locuiește vizavi de casa ei. Scânteia pe care Margot a simțit-o între ea și Daniel atunci când s-au cunoscut îi pune la îndoială sentimentele. Ei încep să se întâlnească discret, dar sunt foarte reticienți în aventura lor. Într-un final, Lou își dă seama că se petrece ceva și îi cere lui Margot să aleagă.  </p><p> </p>

yulyan987

08.09.2018

Sunt surprins sa observ ca nimeni nu a postat vreun comentariu pana la mine la acest film desi e unul destul de bun si interesant incat sa merite sa fie vizionat. Recunosc ca ma asteptam la mai mult de la acesti actori si ma asteptam la mai multa actiune, mai multa drama si la mai mult...muult mai mult din partea lui Seth Rogen, in acest film e destul de sters, nu are libertate de exprimare, dealtfel el nefiind in primplan. Michelle Williams a reusit sa se faca destul de draguta pe toata durata filmului dar in unele momente parca a tras prea mult de ea, in unele scene chinuindu-se parca prea de tot. Povestea e una interesanta, ritmul e destul de lent,filmul e un picut cam lung dar nu e un film pe care sa nu il poti urmari cap coada si care sa nu iti lase cat de cat o impresie buna. Eu unul va sfatuiesc sa ii acordati o sansa si sa il vizionati.

1 1

Vis-si-realiate

08.09.2018

este un film plin de plin de sensibilitate si emotie, îl recomand romanticilor dar si celor care înceraca sa înteleaga ce înseamna iubirea, monotonia, fericirea... Actrita din rolul principal - Michelle Williams, este fermecatoare prin naturaletea cu care interpreteaza. A câstigat cu persoajul Margot premiile Hollywood Film Festival (octombrie 2011), San Diego Film Critics Society (decembrie 2011), Vancouver Film Critics Circle (ianuarie 2012). Un câstig în plus al celor care vizioneaza acest film este coloana sonora exceptionala! Green Mountain State – Corinna Rose & The Rusty Horse Band, Close Your Eyes – Micah P Hinson, Mahi Ve – JoSH, Secret Heart – Feist, Wide Open Plain – Doug Paisley Performed by The Parachute Club, Rise Up – The Parachute Club, Vittoria – Charles Spearin, Santa Lucia – A Man Da Band featuring Marco DiFelice, Rave On Sad Songa – Jason Collett, Closing Time – Feist, Video Killed The Radio Star – The Buggles, Stand Tall’ – Burton Cummings, Don’t You – Micah P. Hinson, Take This Waltz – Leonard Cohen.

2 0

Vladdance

08.09.2018

Ce am inteles eu din filmul asta: Margot si Lou se iubesc, nu-i vorba. In stilul lor de cuplu rutinat, care isi are ritualurile si glumitele de dimineata, mangaierile si alinturile. Da, poate el se concentreaza prea tare pe mancarea de pe aragaz si prea putin pe gesturile de flirt ale sotiei. Da, poate ea e prea jucausa atunci cand el nu-i in the mood. Dar se iubesc. Asa, in felul lor. E multa tandrete in gesturi, multa caldura. Nu prea mai e pasiune, ce-i drept. Pofta nu prea mai e. Atingerile sunt mai degraba caline decat lacome. Nici unul nu mai are priviri hamesite. Daca o fi avut vreodata. Sunt doi prieteni buni care impart o zona de intimitate. Si-atat. Lou isi vede de cartea lui de bucate, Margot rumega o anume neliniste. Tot calmul existentei lor zbarnaie de tensiune. Terenul e pregatit pentru drama, lipseste doar o scanteie. Adica Daniel – artist, inteligent, impertinent si sexy, provocator, cu totul nou. Mai ales nou. E un alt inceput, este iarasi febra aia imbujorata, dorinta, rasuflarea taiata de cuvintele lui in care iti spune cum ar vrea sa te aiba. Si-atunci? Sa alegi siguranta sau incertitudinea? Confortul unei familii numeroase si al unei existente asezate sau riscul unui viitor excitant dar nu-se-stie-cat de durabil? Lucrurile noi se invechesc si ele, Margot, asculta-ti cumnata alcoolica, singura care iti anticipeaza miscarile, asculta-le pe batranele de la piscina orasului, cu trupurile lor diforme, care stiu cum trece viata, lucrurile noi se invechesc si farmecul se duce. Si totusi. La dracu, duca-se, invecheasca-se, tocmai de-aia o sa musti din ele cu pofta acum, repede, cat sunt proaspete si stralucesc si par altfel decat ce-ai avut mai inainte si crezi ca vor dura o vesnicie. Lasa-te, Margot, in voia caruselului astuia ametitor precum masinutele de balci in care ti-a tresarit inima pe muzici nostalgice de anii ’70 – video killed the radio star precum tot noul ucide mai-vechiul, cursa se termina brusc intr-o zi, magia se duce, ramai clipind nesigur in lumina cruda a zilei, dar ai trait, Margot, ai trait si vei fi impacata cu tine dupa ce ranile se vor inchide, dupa ce nelinistea va reveni, iubesti dragostea, Margot, si nu e nimic ingrozitor in asta. Ce ar trebui sa intelegeti voi despre filmul asta: Ca e bine filmat si jucat. Ca e indie, dar foarte digerabil. Ca e cu drama reala dar deloc plangacios. Ca e romantic, dar nu dulceag. Ca are Cohen si Feist pe soundtrack si asta e, in sine, o recomandare. Ca Michelle Williams e o actrita din ce in ce mai buna, iar Seth Rogen poate fi si altceva decat protagonist de comedii usoare. Ca Sarah Polley se joaca de-a trecerea timpului intr-o filmare panoramica de 360 de grade care devine un moment de cinema misto.

0 0