Taken 2

Acțiune, Crimă, Thriller (France)

Olivier Megaton

EuropaCorp, Grive Productions, M6 Films, Ciné+, 20th Century Fox, Canal+

27 Septembrie 2012

12 Octombrie 2012

Liam Neeson revine în rolul lui Bryan Mills, fostul agent CIA care nu s-a dat în lături de la nimic pentru a-și salva fiica răpită în primul film Taken. În Taken 2: Teroare în Istanbul, Mills devine ținta unui personaj misterios, care caută răzbunarea, iar acesta trebuie să-și folosească talentele sale speciale pentru a-și proteja familia de o armată de mercenari care vrea să-i ucidă.

raspopilcarita

08.09.2018

Ne este ştiut şi chiar cunoscut sentimentul răzbunării la cei cu puţină minte ori carte . Din prima serie vinovăţia curge gârlă din ambele tabere : adolescenţii cu neascultarea lor stârnind poftele cele mai alese , ticăloşii incredibil de numeroşi profitând de sentimentul de siguranţă al celor naivi(e) , organe de ordine puse pe înavuţire etc . A doua serie oferă cu deosebire şi foarte discret o dilemă : - Dacă te las să trăieşti , te linişteşti şi opreşti ticăloşiile ? Răspunsul nu a mai venit , au urmat fapte care anunţă în mod cert că răul este o chestiune nu prea limpede , '' unde nu este carte ce să caute (...) '' ; E greu şi complicat să înţelegi lumea arabă (musulmană) în care nu pare să se fi schimbat prea multe iar ceea ce la noi se numeşte crimă la ei se mai numeşte şi altcumva , nu ştiu cum că nu înţeleg ! Mai este acolo o chestie din care se subânţelege că fetiţa tatii nu a tras prea multe învăţăminte din păţania anterioară şi suferă transformări nu prea plăcute tatălui sătul de ucidere , în această a doua parte a sagăi familiei Mills . Sătul de ucidere , spun eu , deoarece ocupaţia lui Bryan nu era una în care se putea evita crima (sau cum or numi-o ei) şi în slujba legii ori nu , viaţa avea alte preocupări în cotidian , cotidianul lor . Oare s-or uita la filmele astea şi traficanţii de carne vie ''romm âni '' ? Ce părere şi-or face ei când văd monstruzităţile astea ? Plâng de râs şi-şi văd de treaba lor ? Aş avea aici un şir de concluzii sinistre pe care nu vreau să le scriu căci sunt sigur că , mulţi sunt cei ce le cunosc şi , şi mai mulţi cei care nu vor să ştie dar trăiesc cu asta .

1 2

HuskaR

08.09.2018

Un film de actiune care nu-i lipseste nimica, pot sa spun ca nu m-am asteptat sa iasa asa bine, totusi nu se compara cu prima parte, dar totusi are un + pentru mine, merita un watch cu incredere! Enjoy it!

3 5

Gynzz

08.09.2018

Nu stiu cum a fost primul , a fost de ajuns sa vad trailerul ca sa vad tot filmul , cat despre a 2-a parte as spune ca e destul de reusita . A fost peste asteptari , cel putin peste asteptarile mele , desi liam neeson a imbatranit , inca mai poate duce roluri de bad ass destul de bine . A avut povestea cam scurta , aiurea si usor previzibila , cu toate astea m-a tinut in suspans si asta vreau de la un film de actiune .

3 7