Taken (2002)

Taken

2 Decembrie 2002

31 Martie 2020

Filmul prezinta povestea a patru generatii si este centrata pe 3 familii - Keys, Crawford si Clarke. Pilotul veteran din al doilea razboi modial Russell Keys este bantuit de cosmaruri referitoare la rapirea sa de catre extraterestri in timpul razboiului. Owen Crawford, un capitan al Aviatiei americane, dupa incidentul de la Roswell, se transforma dintr-un promitator ofiter de cariera intr-un conspirationist antiguvernamental din umbra. Sally Clarke, care are o casnicie dezastruoasa, este insarcinata cu un vizitator extraterestru. Anii se scurg, iar cele trei personaje sunt din ce in ce mai afectate de masinatiunile extraterestrilor, care culmineaza cu nasterea lui Allie Keys, produsul final al experimentelor extraterestrilor si care poate fi cheia viitorului lor.

15.03.2012

la inceput nu am fost foarte entuziasmata sa il vad, si totusi povestea m-a cucerit desi saga se intinde pe o perioada de 50 de ani; un serial captivant in care suspansul e la el acasa; se vede ca e un film marca spielberg; actorii au jucat cu totii impecabil; desi are putine efecte speciale acesta nu e un handicap; e drept ca viziunea despre extraterestrii daca nu e infantila e cel putin naiva; dar pana la urma asta e si farmecul cinematografiei si anume sa creeze emotii pozitive , sa iti deschida portile imaginatiei; nu stiu daca o continuare a acestui serial s-ar ridica la nivelul primei serii.

0 0

ioanlaslo

26.07.2009

Serialul e departe de a fi doar un simplu sf, desi pana la urma a fost produs tocmai pentru a rula pe un astfel de canal. Avem de a face cu o multime de experiente umane, mai ales umane, chiar daca ele sunt puse uneori in pielea unor personaje care capata alte conotatii. Comentariile de fundal de la inceput si uneori de la finalul fiecarui episod sunt fara discutie adevarate lectii de viata, care pot fi intoarse si interpretate pe toate fetele. Ideea sufletului, larg atinsa si reliefata tot mai pregnant, culmea , pe masura de personajul trebuia sa fie mai dezumanizat (te-ai astepta ca Alye sa fie orice numai o fiinta cu suflet nu, dar ea da o lectie de suferinta pentru semeni fantastica, lasand parca totul spre reflectie tocmai cand credeam ca am intel;es totul). Rezultatul "experimentelor" extraterestre, departe de a fi dezumanizant, da nastere insa la tot ceea ce este animalic tocmai in fiintele umane:ambitie fara margini, cupiditate, dorinta de a reusi chiar cu pretul trecerii peste anumite cadavre, etc, etc). Parca am mai trait filmul asta , nu? Ia priviti in jur!!! Multe seriale au continuari stupide. Ma bucura faptul ca autorii acestuia au ramas la cele 10 episoade. Au spus tot si nu au mai cazut in plasa continuarilor inutile sau extrem de comerciale. Recomand filmul cu cea mai mare caldura. Asezati-va in fotoliu, deschideti-va mintea, dar mai ales sufletul, "rumegati" fiecare idee si poate la final veti avea o mica revelatie. Am spus mereu ca Dakota Fanning e o profesionista. Cred ca si rolul de aici imi da dreptate. Eu sunt zgarcit la notare...asa ca ii ofer un 10!!!

5 0

ceapaev

19.02.2010

Este un The Forsyte Saga s.f.Pe undeva te zapaceste cu schimbarea si amestecul generatiilor,poate asta e si farmecul.Da senzatia de monotonie, dar tocmai asta te face dinamic in a urmari urmatorul episod.Referitor la mesajele filmului, subscriu la comentariile lui ioanlaslo.

1 0