Taking Woodstock

Muzică, Comedie, Dramă (United States of America)

Ang Lee, Clint Eastwood

Focus Features

3 Septembrie 2009

30 Octombrie 2009

<p align="left">    Adaptat dupa memoriile lui Elliot Tiber intitulate "Taking Woodstock: A true story of a riot, a concert and a life", filmul il are in centrul actiunii pe tanarul Elliot Tiber, un designer de interioare din Greenwich Village, care lucreaza ca manager la motelul El Monaco administrat de catre parintii sai in localitatea Catskills si care isi ascunde fata de familie dependenta de marijuana si orientarea sexuala nepotrivita. Atunci cand afla ca orasul vecin Wallkill nu a acordat autorizatie pentru organizarea festivalului de muzica Woodstock pe teritoriul sau, Elliot Tiber il suna pe producatorul Michael Lang si il anunta ca ii pune la dispozitie motelul El Monaco si ferma vecinului sau Max Yasgur din localitatea White Lake - New York pentru a nu renunta la organizarea a ceea ce avea sa devina unul dintre cele mai populare si celebre festivaluri de muzica din toata lumea.</p><p align="left">    Astfel, in vara anului 1969, o jumatate de milion de hippioti, travestiti si cantareti au luat cu asalt localitatea White Lake, iar Elliot Tiber a devenit un pion important in lansarea unui festival care avea sa schimbe pentru totdeauna atat viata sa, cat si peisajul cultural al Statelor Unite ale Americii.</p>

alynutza_04

08.09.2018

Asa cum bine au remarcat criticii de film,regizorul Ang Lee avea nevoie de o pauza dupa serioasele"Brokeback Mountain - O iubire secreta"(2005) si "Ultima dorinta"(2007). "Taking Woodstock"s-a dovedit proiectul potrivit:o comedie fara pretentii de documentar ca la carte despre Festivalul Woodstock din vara anului 1969. Atunci,500000 de hipioti au asistat,timp de trei zile,la concerte pe care 32 de muzicieni le-au tinut in orasul Bethel din statul New York. Filmul e bazat pe cartea scrisa de Elliot Tiber si Tom Monte despre festival si il are in centru chiar pe Tiber,interpretat de comicul stand-up Demetri Martin.Acesta lucreaza ca designer de interioare si locuieste cu parintii in oraselul Bethel. Decis sa organizeze aici un mic festival muzical,Elliot obtine cu numai un dolar,permisiunea din partea autoritatilor ,iar cand afla ca organizatorii Woodstock-ului au probleme cu amplasamentul,ii invita aici. Pelicula a fost criticata ca nu e un film muzical in toata regula si ca nu ii baga in poveste pe Janis Joplin si Jimi Hendrix,figuri-cheie pe scena Woodstock. Altii au vazut in productie un film-mozaic ,al experientelor individuale traite de cativa dintre cei implicati in fenomenul Woodstock. In film gasesti aproape tot ce tine de Woodstock si de miscarea hippie ,saruturi pasionale, plete, trupuri goale ce zburda pe iarba si se tavalesc prin noroaie, camasi inflorate, semnul pacii, consum liber de iarba si alcool. In ceea ce priveste distributia filmului, Ang Lee are un plus,dar un mare minus la capitolul soundtrack . "Taking Woodstock" merita vazut de nostalgicii acelor vremuri.

1 1

delfinas

08.09.2018

Aseara am fost la un mall si filmul pe care l-am nimerit la ora aia a fost acesta. Nu stiam nimic despre el, am mers la plesneala, cu inima un pic stransa pt ca scria ca e comedie, dar si muzical si ne era teama sa nu fie prea muzical, adica un fel de "Evita", ca nu aveam starea necesara pt asa ceva. Faptul ca era regizat de Ang Lee mi-a dat un pic de incredere ca nu o sa fim dezamagiti. Sala era cam goluta, un rand era ocupata de Bendeac, Cotabita, Teava si prieteni de-ai lor. Si inca vreo 10 persoane disparate. Nu e o comedie la care sa razi cu gura pana la urechi non-stop. Inceputul a fost cam plicticos, apoi a fost ok. Habar n-aveam ca se refera chiar la Woodstock, ci ca e vb de o poveste imaginara despre cum, din intamplare, un pusti ajunge sa faca un festival copie dupa Woodstock. Cand am vazut tavalirea in noroi, am zis "asa faceau si aia la Woodstock, am vazut intr-un documentar". Acum, ca am citit recenzia, am realizat ca era vb chiar de povestea din spatele celui mai celebru festival din lume. Eu zic ca merita vazut.

1 1

Taviotto

08.09.2018

Un film bun , chiar mi-a placut. Sa nu va asteptati la o comedie spumoasa , dar nici muzical. Ve-ti vedea povestea celei mai mari manifestari de tineri dar si povestea tragi-comica din familia personajului principal. Il recomand cu mare placere.

0 0