Teaching Mrs. Tingle

Comedie, Thriller (United States of America)

Kevin Williamson

Dimension Films, Konrad Pictures, Interscope Communications

11 August 1999

24 Septembrie 2020

<p align="left">Teaching Mrs. Tingle prezinta povestea unei fete timide , dar foarte destepta Leigh Ann Watson. Acesta e la un pas de absolvire si de a primi o bursa la Harvard, insa ceva sta in drumul ei catrea acesta facultate, profesoara ei de istorie Mrs. Tingle. Stiind ca se apropie un examen Luke fura raspunsurile testului si i le dau lui Leigh Ann. Mrs. Tingle o prinde pe Ann cu foile cu raspunsuri si vrea sa o rapoteze la directiune, insa directorul nu era in biroul sau. Ann , Luke si prietena acestora Jo Lynn ii fac o vizita in acea noapte doamnei Tingle, vrand sa o convinga sa nu o spuna pe Ann , insa discutia lor se tremina cand accidental Tingle este lovita. Copii o duc pe acesta in camera ei si o leaga , insa aceasta reuseste prin trucurile ei sa o convinga pe  Jo Lynn sa o dezlege . Copii se vor confrunta inca odata fata in fata cu profesoara lor. Vor reusii copii sa iasa basma curata din acesta incurcatura sau Mrs. Tingle va reusi sa faca cum vrea ea?</p>

bibinitza

08.09.2018

imi doresc foarte mult sa vad acest film

4 4

paty_ban

08.09.2018

cred ca este super filmul abia astept sa-l vad.......................................................super 10

1 9

El_KaPpa

08.09.2018

Este un film ce are in primul rand ca target adolescentii si mie mi-a placut. Nu e un film prea amuzant si nici un thriller adevarat. Este un mix intre cele doua genuri cu o poveste interesanta ce are in prim plan o profesoara dura si nesuferita si o studenta desteapta si draguta al carui destin sta in mainile profesoarei. Ce urmeaza este o lupta psihologica ce devine si fizica mai tarziu intre profa si cativa studenti. De vazut

5 3