Comedie (United States of America)

Seth MacFarlane

Seth MacFarlane, Alec Sulkin, Wellesley Wild

Smart Entertainment, Universal Pictures, Fuzzy Door Productions, Bluegrass Films, Media Rights Capital

25 Iunie 2015

26 Iunie 2015

<p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal"><span style="font-size: 12pt">Cuplul de proaspăt căsătoriţi alcătuit din Tami-Lynn şi ursul de pluş Ted îşi doreşte un copil. Însă pentru a se putea califica la dreptul de a fi părinte, Ted trebuie să demonstreze că e o persoană în faţa unei instanţe judecătoreşti.</span></p>

valy94

08.09.2018

A fost peste asteptari , ma gandeam ca o sa fie mult sub prima parte ,dar nu a fost asa . Am ras mult de tot la anumite faze .Recomand !

3 2

andystarx

08.09.2018

Chiar daca nu a fost o comedie la fel de buna ca prima parte,mie unul mi-a placut ! IL recomand pentru cine vrea o buna dispozitie,dar nu il recomand copiilor,filmul este destul de obscen !:)

2 2

iulian30

08.09.2018

Desi nu am vazut prima parte, poate ca am sa-l vad,acum ca mi-am facut o imagine despre acest film.Defectul acestui film consider ca este scenariul si tot ce deriveaza de aici,chiar si interpretarile . Scenariul e cam tras de par,in sensul ca e cam aiurea sa crosetezi un scenariu unui nonsens,casatorie cu un ursulet,care intradevar e uman,dar atat,nu poti fi casatorit si avea familie cu un ursulet.Dar trecand peste acest non-sens,apreciez fazele comice din film,cam piperate cu vulgaritate,ceea ce iar iese din tipar,ursuletul imagine inocenta a copiilor,fiecare are unul,aici se drogheaza,bea,vorbeste urat...sa trecem si peste asta.Apoi,faptul ca a jucat Morgan Freeman ,e de apreciat,dar rolul lui iarasi a fost cam ciudat,in sensul ca ar fi trebuit sa aduca un plus de calitate ,mai ales cum zicea si ursuletul,vocea aceea inconfundabila o poti auzi zi si noapte si nu te poti satura,dar motivul respingerii intr-o prima faza a procesului nu se justifica,sau nu au reusit sa arate foarte bine motivele,dar aici vina o are regizorul nu actorii.Deci per ansamblu a fost cam slabut,insa datorita fazelor comice,pe mine personal a reusit sa ma binedispuna si de aceea ii dau un -7.daca treceti peste dialogurile vulgare(sau aveti varsta necesara) eu recomand pentru o relaxare.

1 0