SF, Acțiune, Aventuri, Fantasy, Comedie (United States of America)

Jonathan Liebesman

Josh Appelbaum, Evan Daugherty, André Nemec

Nickelodeon Movies, Paramount, Platinum Dunes

7 August 2014

22 August 2014

<p>Peste metropola New York s-a aşternut ÎNTUNERICUL. Shredder şi al său Clan de Fier controlează tot, de la poliţie, la politicieni. Oraşul are nevoie de eroi. Patru fraţi orfani se ridică deasupra existenţei terne şi jalnice de sub pământ şi descoperă că destinul lor este să devină acei eroi: Ţestoasele Ninja. Pentru a salva oraşul de planul diabolic al lui Shredder şi al acoliţilor săi, Ţestoasele trebuie să facă echipă cu neînfricata jurnalistă Aprilie şi descurcăreţul său cameraman Vern Fenwick.</p>

Vlady90

08.09.2018

Un film de la care nu ar trebui sa avem asteptari prea mari, ceea ce s-a si intamplat. Totusi, trebuie sa tinem cont de faptul ca este inspirat dintr-o animatie, iar in general acest gen de ecranizare nu a avut prea mare succes. Este un film la care sa te uiti cand simti nevoia sa te relaxezi si sa nu iti bati capul prea mult in ceea ce priveste scenariul sau realismul. Desi nu o simpatizez pe Megan Fox, a jucat totusi binisor, pe langa asta efectele speciale si glumele testoaselor ninja aduc oleaca de sare si piper acestui film.

2 0

adyddd

08.09.2018

Vorba lui Vlady90... ar fi absurd sa ai mari asteptari de la film. E o productie pentru copii, deci ar trebui privit ca atare. Mie mi s-a parut simpatic. Desi au incercat sa para mai fioroase, personajele principale se dovedesc la fel de simpatice, guralive si puse pe sotii, ca cele din benzile desenate. Si Megan Fox se descurca destul de bine pentru nivelul la care se ridica filmul. Mai mult de atat.. de unde? :D

1 3

08.09.2018

Imi amintesc cu nostalgie si desigur in ceata,momente din copilarie cand ma uitam la aceste desene.Noul film inspirat din aventurile testoaselor ninja nu m-a entuziasmat foarte mult insa la un moment dat imi doream sa le vad. Acest moment a venit in aceasta zi speciala si incarcata spiritual iar vizionarea acestui film a fost un lucru ok si dragut care imi va ramane in memorie pentru o foarte lunga durata. Teenage Mutant Ninja Turtles mi s-a parut un film decent care a fost destul de amuzant si plin de actiune.Poate ca povestea nu a fost cea mai ok insa nici nu poti avea mari pretenti de la un astfel de film.Asadar povestea in mare parte a introdus destul de bine personajele in poveste iar actiunea firului narativ este una destul de comuna si foarte previzibila.Ce mi-a placut cat de cat la acest film au fost costumele,foarte mult de Megan Fox si destul de ok mi s-a parut si regia filmului.Mai mult nu cred ca pot sa notez la aspecte pozitive din pacate. Pentru aproape doua ore de relaxare si odihna cred ca acest film este o alegere potrivita iar daca esti un fan al acestor personaje nu cred ca vei fi foarte dezamagit de acest film.Astfel Teenage Mutant Ninja Turtles este un film care nu m-a enervat cu nimic si nici nu m-a plictisit cu nimic.Cele 100 de minute au trecut foarte repede spre surprinderea mea.Din partea mea filmul primeste o nota decenta si va fi mereu o amintire speciala datorita acestei zile speciale. La multi ani Andrei!

1 0