Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows

Fantasy, Acțiune, Aventuri, Comedie, Familie (United States of America)

Dave Green

5150 Action, Paramount, Nickelodeon Movies, Platinum Dunes, Gama Entertainment Partners

1 Iunie 2016

3 Iunie 2016

<p>Michelangelo, Donatello, Leonardo și Raphael se întorc pe marile ecrane în această vară pentru a se lupta cu inamici și mai puternici, și mai diabolici. Li se alătură, din nou, April O’Neil și Vern Fenwick, dar au și un nou aliat: justițiarul cu mască de hochei Casey Jones. După ce superticălosul Shredder scapă din arest, își unește forțele cu cercetătorul nebun Baxter Stockman, și cu două “gorile” cu minte puțină, Bebop și Rocksteady, pentru a pune în mișcare un plan diabolic de dominație mondială. Dar Țestoasele se trezesc față în față cu un rău și mai mare decât Shredder, cu un plan și mai periculos: infamul Krang.</p>

cezarica98

08.09.2018

Film ce are la baza o poveste cu supereroi, umor, actiune, s.f si aventura, o raca intre cele patru testoase, dar raman unite pentru a salva omenirea. Scenariul nu prea stralucitor, putin prelins pe ecran, efectele speciale au avut un plus, o Megan Fox un pic enervanta, un tip simpatic din serialul tv Arrow, care s-a potrivit la fix, buna inspiratie pt capturarea lui in pelicula, raufacatori tare haiosi dar pusi pe fapte rele, iar cei care isi doresc sa isi aduca aminte de desenele cu testoase de la tv merita vazut, nota 7.

5 0

Vlady90

08.09.2018

Productie "in dulcele stil" al lui Micheal Bay, desi el nu a regizat, din cate se pare, la fel ca in prima parte, a avut o contributie. Desi poate are ceva in plus fata de primul film, nu mi-a lasat o impresie foarte buna nici de data aceasta. Fiind o continuare a unei adaptari dupa un desen animat, era de asteptat sa vedem elemente din acel univers. Problema este ca filmul nu ia in serios lucrurile, foarte putin, totul pare o gluma, stilul Deadpool a fost foarte bun, dar nu a putut fi reprodus nici pe departe. Ca sa nu mai zic ca Megan Fox isi da iar "talente", desi ea nu prea are talent actoricesc, dar macar da bine la camera.

1 0

08.09.2018

Imi amintesc ca vizionarea primei parti a fost un lucru ok, dragut si de aceea am decis sa vad si acest film, desigur asteptarile fiind nu foarte ridicate. Nu imi doream sa vad un film incarcat de emotie si tensionant, imi doream sa vad un film relaxant, amuzant intr-o oarecare masura. Si totusi Teenage Mutant Ninja Turtles nu este nici pe departe un astfel de film. Teribil din toate punctele de vedere, mult mai slab decat filmul precedent. O poveste stupida, superficiala care nu functioneaza aproape deloc. In scurte momente am avut impresia ca cumva filmul isi revine insa falsa presupunere. Nu stiu cat de mult au incercat producatorii si ceilalti sa ramana fidelii materialului original, insa pe langa povestea proasta si personajele sunt dezamagitoare si chinuitoare. Nu are rost sa mai insist. Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows este un film slab, cu mult sub nivelul primei parti care nici ea la randul ei nu a fost un film chiar atat de laudat. Asa ca sa realizezi un film mai prost ca acela este chiar rusinos in mare masura. Eu ii acord o nota execrabila. Asadar doar 2 pentru aceasta porcarie.

1 2