Temple Grandin

Dramă (United States of America)

Mick Jackson

HBO Films, Ruby Films

6 Februarie 2010

28 Septembrie 2020

Filmul este un emotionant si tulburator portret al unei tinere autiste. Cu Claire Danes in rolul principal - Temple Grandin - beneficiaza si de distributia extraordinara completata de Catherine O’Hara, Julia Ormond şi David Strathairn. Filmul ne dezvaluie copilaria fetei diagnosticate ca autista, maturizarea ei, dezvoltarea si trecerea prin anii de scoala. Urmeaza ajutorul incredibil primit din partea mamei sale, a matusii, apoi a profesorului de fizica care-i descopera senzationalul talent de a construi grafic in minte tot felul de instalatii. In ciuda tuturor pronosticurilor, Temple devine o femeie perfect functionala si in acelasi timp inventator de renume in industria bovinelor. Fiind extrem de inventiv din punct de vedere vizual, filmul te poarta in mintea eroinei cu instantanee ce-i traseaza perceptiile inca din copilarie.

ionutt2009

08.09.2018

Povestea profesoarei Temple Grandin care reuseste sa’si depaseasca conditia de autist si sa creeze lucruri extraordinare. Extrem de interesant filmul, eu unu’ nu stiam mai nimic despre autism. De remarcat si foarte buna prestatie a actritei Claire Danes, nu’i usor sa duci la capat un astfel de rol.

3 0

emilio67

08.09.2018

Exceptional rol al actritei Claire Danes ce reuseste sa interpreteze rolul unul copil autist, sa-i redea trairile din copilarie pana la maturizare. Bun scenariul (de remarcat ca este chiar scris de protagonista filmului)... usor de urmarit.. recomand filmul. Nota 9

3 0

Skyline

08.09.2018

Un film de valoare prin rolul interpretat de Claire Danes.Filmul este considerat o mini serie tv , dar practic este un film pentru care Claire Danes ar fi meritat un Oscar, nu numai un Glob de Aur.Este de ajuns sa urmaresti acest film si sa devii mult mai tolerant fata de oamenii din jurul tau si sa realizezi ca cea mai mare greseala pe care o poti face este sa sari prea repede la concluzii , sa judeci oamenii inainte se a-i cunoaste cu adevarat. Pe langa prestatia fantastica a actitei Claire Danes ramne insa si admiratia mea pentru adevarata persoana Temple Grandin , o persoana cu un suflet imens .Temple Grandin ne-a invatat o groaza despre omenie si oameni cu toate ca ii era greu sa interrelationeze cu acestia s-a dovedit mai calda si mai umana decat majoritatea acestora.Printre vorbele ei cele mai frumoase mi s-au parut:"Natura este cruda, dar nu trebuie sa fim si noi asa"-

2 0