Tess

Dramă, Romantic (France, United Kingdom)

Roman Polański, Ben Affleck

Renn Productions, Timothy Burrill Productions, Société Française de Production (SFP)

6 Octombrie 1979

23 Septembrie 2021

<p>Tess este o ecranizare de exceptie a romanului cu acelasi nume, scriere de referinta a lui Thomas Hardy, care prezinta drama emotionanta a unui personaj complex, tanara si sensibila Tess (Nastassja Kinski)<br />Povestea se desfasoara in Anglia, in secolul al XIX-lea. Tess este o fata de la tara, al carei tata, John Durbeyfield, descopera ca este descendentul unei familii aristocrate, d'Urberville. Dorind ca fiica sa sa duca o viata mai buna, acesta o trimite pe Tess sa locuiasca la conacul acestei familii, dar este dezamagit sa afle ca acestia nu sunt in realitate cine pretind, ci doar o familie care a cumparat titlul nobiliar. Tess este violata de Alec, varul sau, care s-a indragostit de ea, fapt ce o face pe Tess sa se intoarca acasa, unde naste si copilul rezultat in urma violului, dar care ulterior moare. Cazuta in dizgratie fata de propria familie, Tess vrea sa incepa o viata noua si pleaca iar de acasa, la o ferma, unde il cunoaste pe Angel Clare cu care se si marita dupa o vreme, dar in seara nuntii, acesta o paraseste cand afla adevarul despre trecutul ei. Un an mai tarziu, Angel se intoarce si descopera ca Tess a devenit amanta lui Alec. Tess, care nu a incetat niciodata sa isi iubeasca sotul, surprinsa de sosirea acestuia, devine disperata incercand parca sa isi omoare trecutul.<br /></p>

Yufeng

08.09.2018

Un film clasic.Unul dintre cele mai bune filme realizate de Roman Polanski în întreaga sa carieră.Iar Nastassia Kinski face rolul vieții ei,chiar dacă era la începutul carierei sale. Imagini superbe,actori foarte buni,muzică extraordinară,toate aceste ingrediente fac din "Tess" una dintre cele mai frumoase ecranizări realizate vreodată.E unul din rarele cazuri în care filmul e la el de bun ca și cartea care l-a inspirat,amândouă fiind opere clasice.

1 0

08.09.2018

Cea mai buna ecranizare, in opinia mea a celebrului roman " Tess Durbeyfield". Dedicatia acestui film, realizat de PolanscKi este pentru sotia sa Sharon Tate asasinata la inceputul casatoriei lor, ceea ce ar explica intr-un fel intreaga maiestrie artistica depusa de marele regizor, azi contestat de multi, in realizarea acestui film de exceptie.

4 0

alexk

08.09.2018

Tess este o ecranizare de exceptie a romanului cu acelasi nume, scriere de referinta a lui Thomas Hardy, care prezinta drama emotionanta a unui personaj complex, tanara si sensibila Tess (Nastassja Kinski) Povestea se desfasoara in Anglia, in secolul al XIX-lea. Tess este o fata de la tara, al carei tata, John Durbeyfield, descopera ca este descendentul unei familii aristocrate, d'Urberville. Dorind ca fiica sa sa duca o viata mai buna, acesta o trimite pe Tess sa locuiasca la conacul acestei familii, dar este dezamagit sa afle ca acestia nu sunt in realitate cine pretind, ci doar o familie care a cumparat titlul nobiliar. Tess este violata de Alec, varul sau, care s-a indragostit de ea, fapt ce o face pe Tess sa se intoarca acasa, unde naste si copilul rezultat in urma violului, dar care ulterior moare. Cazuta in dizgratie fata de propria familie, Tess vrea sa incepa o viata noua si pleaca iar de acasa, la o ferma, unde il cunoaste pe Angel Clare cu care se si marita dupa o vreme, dar in seara nuntii, acesta o paraseste cand afla adevarul despre trecutul ei. Un an mai tarziu, Angel se intoarce si descopera ca Tess a devenit amanta lui Alec. Tess, care nu a incetat niciodata sa isi iubeasca sotul, surprinsa de sosirea acestuia, devine disperata incercand parca sa isi omoare trecutul.

0 0