The 5th Wave

Aventuri, SF (United States of America)

J Blakeson

LStar Capital, Columbia Pictures, GK Films, Material Pictures

14 Ianuarie 2016

22 Ianuarie 2016

<p>După patru valuri de atacuri mortale, mare parte a populației de pe Terra a fost exterminată. Cassie fuge din calea celui de-al cincilea val, încercând cu disperare să-l salveze pe fratele ei mai mic. </p>

cezarica98

08.09.2018

Povestii pentru aolescentii, extrateresti, cadre apocaliptice, speranta pentru supravietuire, neincrederea in nimeni, o poveste de dragoste, un scenariu bazat pe romanul dintr-o trilogie a lui Rick Yancey, sunt argumente ale peliculei ce se cere de vizionat. Am citit cartea, apoi drum la cinema, acelasi sfat trebuie sa il aplice orice vizionar care are dorinta de a viziona filmul. Romanul este mult mai interesant, iar dupa primele file nu il poti lasa jos. Efectele speciale sunt etalate pe ecran de un realism ce iti inclesteaza maxilarul, si scoti decat un "wow". Personajele sunt bine conturate, avand in spate actorii tineri si frumosi. Finalul este previzibil si cere o continuare, il recomand spre vizionare.

3 1

Dragos_87

08.09.2018

Am vazut acest film care are cam de toate dar cate putin din fiecare:batai,impuscaturi si efecte destul de bune dar putine.Desi are momente statice filmul,nu e rau dar mergea si mai bine.In opinia mea,actrita din rolul principal e prea micuta pentru un asemenea gen de film.Chloë Grace Moretz e o speranta a cinematografiei si cred cu tarie ca asa va fi pentru felul cum joaca si nu doar in filmul asta am remarcat-o.E un fel de Resse W. cu sperante la fel de mari si asta datorita inteligentei si priceperii in lumea filmului.Recomand acest film!

0 1

08.09.2018

mi-a placut filmul; am avut impresia ca vad zona crepusculara; actorii sunt promitatori, cu putina sansa vor ajunge vedete.