The A-Team

Thriller, Acțiune, Aventuri, Comedie, Crimă (United States of America)

Joe Carnahan

Phoenix Film Partners, Dune Entertainment, Stephen J. Cannell Productions, Top Cow Productions, Scott Free Productions, Big Screen Productions, Ingenious Film Partners, 20th Century Fox

10 Iunie 2010

25 Iunie 2010

Un grup de veterani de război din Irak fug de forțele militare americane, în timp ce încearcă să-și curețe numele după ce li s-a înscenat o crimă pe care nu au comis-o. Pe parcurs, colonelul Hannibal Smith, căpitanul H.M. - Murdock, sergentul. Bosco „B.A.” Baracus și locotenentul Templeton „Omul feței” Peck ajută diverse persoane pe care le întâlnesc.

panterutza69

08.09.2018

The A-Team un film care depaseste asteptarile, o ecranizare destul de fresh a unui serial destul de apreciata de fani. Povestea este intruchiparea fidela a serialului. Echipa Alfa, reunita din nou, incerca sa –si demonstreze nevinovatia aratandu-i justitiei pe cei vinovati, si de aici porneste un intreg scenariu inventiv, ingenios, amuzant, de entertaining. Filmul prezinta distractia garantata pentru o seara la cinema pentru cei pasonati de filmele de actiune. Ati face bine sa nu parasiti sala de cinema pentru a nu rata placuta surpriza de la finalul genericului.

7 8

Gabice

08.09.2018

Foarte bine realizat. Actiune ce te tine in scaun pana la sfarsit, efecte speciale foarte bune, inventivitate tactica foarte buna deci oameni foarte isteti. Mi-a placut, si il recomand. 9

2 2

Mihai

08.09.2018

Un film extrem de amuzant si de captivant prin ritmul actiunii care te tine in priza de la inceput si pana la sfarsit. Actorii se potrivesc perfect rolurilor, se remarca Sharlto Copley pe care il prinde de minune rolul lui Murdoch, insa toti sunt amuzanti atunci cand trebuie si seriosi atunci cand e nevoie. M-am distrat copios la unele faze , precum cea cu tancul(nu spun mai multe) . Nota 8.5 din partea mea. merita vazut

11 9