Gavin O'Connor

Zero Gravity Management, Electric City Entertainment, RatPac-Dune Entertainment, Warner Bros. Pictures

14 Octombrie 2016

20 Septembrie 2021

roby_ss

08.09.2018

Wow wow wow ! Am vazut multe filme anul asta, cu super-eroi, cu super efecte si SGI, western-uri si filme de actiune. Acest film este CEL MAI BUN FILM AL ANULUI din punctul meu de vedere !!!!. Merita vazut, daca se poate la cinema, 100%. Nota 9,5.

4 2

cezarica98

08.09.2018

Un film reusit, antrenant, care te ia prin surprindere, un geniu in matematica, un om special care te socheaza prin reactiile si trairile lui, isi domina boala -autismul- intr-un mod ingenios.Scenariul este etalat cu brio la capitolul actiune, dar si decor si muzica, tensiunea si rezolvarea tuturor problemelor cu care se confrunta personajul principal, fac din pelicula una buna de vizionat. Ideea este ca fiecare dintre noi avem abilitati si limite diferite, ne cunoastem insine, iar pentru a fi avantajati trebuie sa le folosim in favoarea noastra. Ben Affleck face o interpretare perfecta, ce e drept m-a surprins, sarmul, miscarile si replicile lui sunt autentice. Film de vazut, cu siguranta o sa va placa.

6 1

08.09.2018

Am ramas foarte surprins de ceea ce am vazut in acest film, nu ma asteptam exact la asa ceva, la atata intensitate si emotie, si actiune bine desigur. Insa cu o poveste bine scrisa si bine delimitata, The Accountant isi calculeaza bine pasi iar astfel rezultatul final este unul excelent, primit cu mare drag de catre public si foarte ok de catre critici. Cu siguranta povestea spusa este ceea care ii asigura acestui film atatea lucruri bune. Desigur, conteaza enorm si prestatia foarte buna a lui Affleck care pare foarte credibil iar de asemenea Gavin O'Connor reuseste o treaba excelenta, cu mici trucuri care isi fac efectul dorit. Insa acestia au avut din plin resursele necesare pentru a livra, resurse venite din partea unui scenariu scris inteligent, care chiar daca scartie pe ici, pe colo, tot reuseste sa fie bine structurat si foarte original. Trebuie cumva iertate micile scapari si faptul ca poate parea fortata toata aceasta idee insa credeti-ma, cand veti fi in toiul actiunii, cumva veti uita complet de aceste mici neajunsuri, fiind complet absorbiti de personajul central si viata dubla a acestuia. Povestea este bine impartita, atat prin delimitarea celor doua cariere ale eroului nostru dar si prin utilizarea inspirata a unor flashback-uri care contureaza povestea pana la un anumit punct. Modul cu care regizorul opereaza este unul ingenios si foarte alert, deliberat acesta te face sa fi focusat mai mult decat trebuie asupra personajului central, complice in aceasta treaba este si Affleck iar astfel din cauza acestui lucru apar doua momente cheie in film care te vor lovi intr-o marebmasura, depinzand desigur de faptul daca intri in capcana regizorului si asisti cum acesta treptat pune piesa cu piesa intr-un puzzle nu extrem de complicat, sau poti sa incerci tu sa faci asta si astfel filmul isi oarecum din farmec. Scenele de actiune sunt foarte intens coregrafiate, foarte bine coordonate si mi-au trezit un entuziasm fantastic aceste momente pline de adrenalina. Un alt mare plus au fost efectele sonore care accentueaza din plin intensitatea scenelor de actiune. Mi-au placut la nebunie nenumaratele headshot-uri, frumos executate, desigur cu un amortizor... Affleck cum am spus face o treaba grozava in opinia mea. Acesta este secundat cu brio de catre Jon Bernthal si foarte surprins sa spun asta, chiar si de catre Anna Kendrick. Pe de alta parte nu mi-a placut de J.K. Simmons si de asemenea nici John Lithgow. The Accountant este un film foarte bun care stie cum sa combine diferite elemente pentru a fi un titlu interesant, bine ritmat, intens si destul de emotionant pentru un film care in mare parte este unul de actiune. Mi-a placut enorm si ii acord un bine meritat 9 pentru ca a reusit sa ma surprinda placut si m-a entuziasmat complet.

4 1