Regina africana

The African Queen

Aventuri, Război, Romantic (United Kingdom, United States of America)

John Huston, Clint Eastwood

United Artists, Independent Film Distributors, Romulus Films

1 Iunie 2020

<p align="left">Regizat de John Huston  in 1951, filmul este detinatorul a unui Oscar (Best Actor in a Leading Role) : Humphrey Bogart si a trei nominalizari ( Best Actress in a Leading Role): Katharine Hepburn, (Best Director) si (Best Writing, Screenplay) : James Agee si John Huston, filmul este plin de gag-uri, pe cat de comice si satirice , pe atat de emotionante si pline de sensibilitate si episoade sentimentale.</p><p align="left">Charlie Allnut, eroul de aventura tipic american ( Humphrey Bogart), capitanului vasului " The African Queen" si negustor aprovizioneaza "cu marfa de contrabanda", o mica colonie pe malul raului Ulanga/ Africa ce este pastorita de misionarul Samuel Sayer si sora acestuia , " ...o fata batrana si inacrita" a acestuia, Rose ( Katharine Hepburn). Odata cu izbucnirea razboiului in Europa, repercursiunile razboiului ajung si in mica colonie, care este incendiata de trupele germane si pastorul omorat.</p><p align="left">Rose fiind singura supravietuitoare, odata cu intoarcerea vasului si a lui Charlie se imbarca la bordul vasului " The African Queen" si incearca sa ajunga pe teritoriile engleze, dar drumul e lung si cei doi trec prin momente dificile, emotionante, adevarate aventuri in care sunt doar ei doi: betivul, barbatul din topor, dur si flegmatic ...si ingenua, calma, culta si spirituala Rose, care se confrunta cu antipatia dintre ei, cu fortele naturi si atacul trupelor germane.....</p><p align="left"> Filmul a avut un succes mondial de necontestat si conform stisticilor (A.F.I.)si azi ocupa locul 65 in Topul celor mai bune filme din toate timpurile, top intocmit de Institutul American de Film.</p>

08.09.2018

Unul dintre filmele considerate ...a fi cel mai bun film din toate timpurile, e mult mai mult decat o poveste de dragoste infiripata intre doi oameni total diferiti, este plin de umor si romantism intr-un cadru natural de vis / jungla africana, este un film de razboi cand doi oameni unindu-si fortele fac lucruri incredibile! De remarcat este si faptul ca actorul principal, incredibilul si magnificul interpret al numeroase filme ale Hollwood-ului, " MITUL" cinematografiei americane, ale tuturor vremurilor, numai pentru rolul interpretat aici - Charlie a reusit sa obtina premiul OSCAR!

6 1

MikeWindgren

08.09.2018