The Air I Breathe

Dramă, Acțiune, Thriller, Crimă (Mexico, United States of America)

Jieho Lee

NALA Films

7 Februarie 2007

27 Ianuarie 2021

<p>O dramă ce prezintă patru scurte poveşti - "Happiness" ("Fericire"), "Pleasure" ("Plăcere"), "Sorrow" ("Mâhnire") şi "Love" ("Dragoste") - în care personajul principal al fiecărei poveşti în parte ilustrează una din cele patru trăiri.<br />În "Happiness", un bancher timid interpretat de Forest Whitaker pariază fiecare bănuţ pe care-l are pe un pont considerat "sigur". În "Sorrow", Sarah Michelle Gellar este o vedetă pop în devenire a cărui contract ajunge în mâinile unui cap al mafiei şi ale nepotului acestuia. În "Pleasure", Brendan Fraser interpretează rolul unui om care poate citi în viitorul celorlalţi, dar nu o poate face atunci când vine vorba de propriul destin. În "Love", Kevin Bacon joacă rolul unui doctor care râvneşte după o femeie pe care nu o poate avea.<br />Deşi fiecare personaj crede că soarta le este determinată de noroc, morala filmului este că fiecare ne construim propriul destin în funcţie de deciziile pe care le luăm.</p>

Mihai

08.09.2018

Filmul mi-a adus aminte de Crash. Inca de cand am vazut trailerul mi-am dat seama ca o sa fie ceva foarte bun. Seamana foarte bine si cu Amores Perros prin faptul ca povestile se intersecteaza si fiecare are o denumire generica. Actorii joaca excelent si se remarca Brandan Fraser intr-un rol diferit de cele cu care este obisnuit (comedie) . Distributia e de zile mari si morala filmului merita invatata. De vazut!

7 3

raluka87

08.09.2018

Mi-a placut filmul...Foarte mult :D

2 3

simonica

08.09.2018

La baza filmului sta proverbul antic asiatic, ce separa viata in patru colturi emotionale: Fericirea, Placerea, Tristetea si Dragostea. Se spune ca aceste emotii trebuie privite nu ca si sentimene unice, ci ca si elemente ale unui puzzle care reintregesc existenta noastra. Pe mine m-a facut sa ma gandesc la faptul ca sursa majora de inspiratie a lui Jieho Lee a fost filmul "Crash". Il recomand in primul rand datorita interpretarii excelente a distributiei de exceptie!

3 2