L'Armée du crime (2009)

Război, Dramă, Istoric | 17 May 2009 (France)

The Army of Crime (2009)

L'Armée du crime

Război, Dramă, Istoric (France)

Robert Guédiguian, Mike Newell

France 3 Cinéma, CinéCinéma, France 3 (FR 3), Centre National de la Cinématographie, Agence Nationale pour la Cohésion Sociale et l'Egalité des Chances (ACSE), Région Ile-de-France, Procirep, Angoa-Agicoa, Soficapital, Programme MEDIA de la Communauté Européenne, Canal+, StudioCanal, Agat Films & Cie

17 Mai 2009

26 Iulie 2021

Filmul The Army of Crime ne prezinta putin modificat povestea grupului de rezistenta condus de catre armeanul Missak Manouchian, Armata Eliberarii, din ea au mai facut parte romani, polonezi evrei, maghiari, italieni si spanioli, fiindu-ne relatat intrgul fir de la crearea grupului si pana la executia acestuia. Pelicula regizata de catre Robert Guediguian isi desfasoara actiunea in timpul celui de al doilea razboi mondial, in Franta, tara aflata sub ocupatie a Germaniei Naziste. In filmul de fata ne este descrisa situatia evreilor, obligativitatea de a purta in piepturi steaua galbena si totodata batjocura la care erau supusi de catre armatele SS. Grupul Manouchian era deosebit de incomod pentru germani si astfel ei trebuiau cat mai repede lichidati pentru a nu mai putea raspandi glasul comunist prin intermediul manifestelor bolsevice. In momentul in care grupul a fost capturat s-au incercat metode brutale de a-i obliga sa spuna cat mai multe informatii despre intregul grup. "Nous tuons parce que nous sommes du cote de la vie."

andreisri

08.09.2018

Daca sunt primul care voi posta o parere ce sa zic luati merita vazut un film de nota 10 ce sa zic in schimb despre nazisti (nemti) continui sa ii urasc si in ziua de azi tocmai din cazua acestui razboi pt ca eu unu personal nu ii consider Oameni persoane cu suflet,nu ii consider niste sobolani cu suflete intunecate i am urat ii urasc si ii voi ura toata viata sper ca cei care au condus razboi sa plateasca cu var si indesat ori pe pamant ori pe lumea cea lalta

2 2

cinefilu42

08.09.2018

Un film pe care trebuie sa-l aiba orice colectionar ! Un film care trebuie vazut !O pagina de istorie in imagini !

1 1

08.09.2018

un film interesant dar nu l-as ridica la rangul de capodopera; mi-a placut mult horatiu malaiele in rolul cinicului de serviciu, cred ca putea sa faca un rol mult mai bun daca era intrebuintat mai mult, filmul are rolul de a ne face a nu uita inca o pagina din nenorocitul de razboi.

0 0