The BFG

Aventuri, Familie, Fantasy (India, United States of America)

Steven Spielberg

Walt Disney Pictures, Amblin Entertainment, Reliance Entertainment, Walden Media, The Kennedy/Marshall Company

1 Iunie 2016

9 Septembrie 2016

<p>Sophie e o fetiță care nu doarme niciodată la ora la care vine Bau-Bau, iar într-o noapte, îl vede pe BFG (Big Friendly Giant - Marele Gigant Prietenos). În ciuda înfățișării sale înspăimântătoare, datorită dimensiunii, gigantul are un suflet blând și este persecutat de cei asemenea lui fiindcă refuză să mănânce băieți și fetițe. </p>

Dragos_87

08.09.2018

Eram convins ca maestrul Steven Spielberg nu are cum sa dezamageasca cu asa film si asa a fost.Este un film pentru copii dar poate fi vizionat de orice varsta iar efectele frumoase insotite de o usoara aventura iti bucura privirea.Desi inceputul e putin greoi,si chiar daca e o poveste fara prea mari pretentii sau sa fie intensa,totusi e simpla,interesanta si frumoasa si care poate fi vazuta de oricine in special de cei mici.

1 0

08.09.2018

Pentru acest sfarsit de an imi doream un ultim film foarte bun iar alegerea facuta s-a dovedit astfel pentru ca The BFG este un film foarte dragut care induioseaza si amuza fara dar si poate. Am asemanat acest proiect cu Tintin avand in vedere natura celor doua proiecte, metodele de filmare fiind diferite fata de ceea ce obisnuieste in mod obisnuit marele cineast. Tintin mi-a placut enorm si imi aduc aminte cu multa placere de momentul in care l-am vazut, imi pare rau ca nu s-a realizat o continuare la acesta. Cat despre The BFG, din pacate se simte o mica problema la nivelul povestii. Debutul actiunii este unul parca prea brusc iar de acolo actiunea este construita destul de lent, totul spre un final nu chiar cel mai inspirat. Cred ca in mare parte acestui film ii lipseste povestea. Personajele sunt destul de bine construite, destul de interesante incat sa mentine interesul spectatorului in ciuda povesti care scartie pe alocuri. Uriasul nostru este foarte foarte simpatic si blajin, un batranel pe care probabil multi ni l-am dori. Fetita aceea este adorabila, plina de energie iar modul in care isi rosteste replicile suna incantator. Nivelul vizual este unul foarte ridicat. Efectele speciale sunt grozave iar acestea implementate in viziunea lui Spilberg par a fi utilizate la potential maxim. Au fost niste cadre absolut minunate, realizate cu un stil cu care doar putini oameni de film se pot lauda. Pentru realizarea acestui film Spliberg colaboreaza din nou cu Mark Rylance, care pare sa devina noul preferat al regizorului. De asemenea colaborarea dintre Spilberg si regizorul de imagine Janusz Kaminski este continuata, acestia colaborand in ultimi 20 de ani aproape la fiecare film al lui Spilberg. Inteleg din ce in ce mai mult ca alaturi de un regizor talentat trebuie sa stea si un director de imagine la fel de grozav, iar in ultimul timp am descoperit niste astfel de persoane geniale. The BFG este un film foarte linistitor, placut si cred ca merita din plin o vizionare alaturi de cineva drag. Este un film de familie cum doar Spilberg poate realiza. Poate nu este cel mai bun insa cu siguranta nu trebuie omis. Eu ii acord un 8, singurul deficit fiind povestea nu foarte elaborata. Si asa se incheie un alt an plin de filme geniale si mai putin bune. Ne vedem cu bine in 2017! La multi ani tuturor !

4 0