Dramă, Crimă (United States of America)

Werner Herzog

William M. Finkelstein

Nu Image, Edward R. Pressman Film, Saturn Films, Polsky Films, Osiris Productions, Lieutenant Productions, Millennium Films

11 Septembrie 2009

6 Noiembrie 2009

<p align="left">    Terence McDonough este un agent de politie din New Orleans, care s-a evidentiat in trecut pentru meritele sale deosebite in profesie. Dupa ce este ranit, politistului i se spune de catre medic ca poate reveni in activitate, dar este posibil sa aiba dureri severe de spate, motiv pentru care acesta recurge la consumul de cocaina spre a-si alina suferinta fizica. Insarcinat cu investigarea asasinarii unor imigranti senegalezi, Terence McDonough se transforma incetul cu incetul intr-un politist corupt si dependent de droguri, care il protejeaza pe un celebru traficant de stupefiante cu scopul de a-si asigura lui insusi necesarul zilnic de cocaina. Agentul de politie abuzeaza de prerogativele conferite de functia lui, agreseaza si ameninta rudele martorilor, solicita favoruri sexuale de la femei drept mita si dezvolta un comportament psihotic. </p>

alexk

08.09.2018

Terence McDonagh (Nicolas Cage) este promovat locotenent după ce salvează un om în timpul uraganului Katrina. Actul său de eroism nu are niciun efect pozitiv asupra vieţii lui Terence, totuşi, căci îl lasă cu o afecţiune a spatelui şi dependent de analgezice. Un an mai târziu, Terrence începe o luptă pe cont propriu împotriva lui Big Fate, un traficant de droguri bănuit că ar fi ucis o întreagă familie de imigranţi senegalezi.

2 4

alynutza_04

08.09.2018

Pelicula lui Werner Herzog "Pacatele unui politist - Ultimul apel:New Orleans" a impresionat criticii si chiar a primit un premiu special din partea Fundatiei Christopher D.Smithers in cadrul Festivalului de Film de a Venetia de anul acesta. Titlul peliculei a iscat insa dispute intre Herzog si Abel Ferrara ,regizorul filmului "Bad Lieutenant"din 1992 ,cu Harvey Keitel in rolul principal. Desi cele doua filme au in prim-plan un poilitist corupt,Werner Herzog sustine ca productia lui nu e un remake,ca nu a urmarit niciodata pelicula lui Ferrara si,mai mult,ca nu a auzit niciodata de aceasta. Cat despre titlu,spune el,"am fost impotriva lui inca de la inceput.Este probabil o greseala,insa asa a fost sa fie". Nicholas Cage a intrat foarte bine in pielea lui Terence McDonagh,un detectiv promovat locotenet dupa ce salveaza un om in timpul uraganului Katrina. Din pacate ,actul sau de eroism are si urmari - o afectiune a coloanei care,in timp,il face dependent ,printre altele,si de cocaina. Viata lui Terence se complica si mai mult dupa ce primeste msiunea de a investiga masacrarea unei familii de imigranti africani. El vrea sa ii vina de hac suspectului numarul 1 in acest caz,traficantul de droguri Big Fate(Xzibit). Te-ai fi asteptat ca Bad Lieutenant sa fie un film din care sa ai ce invata, cu un final moralizator care sa te invete ca dorgurile, prostitutia si jocurile de noroc sunt rele dar nu e chiar asa. E un film care ilustreaza realitatea asa cum e: nefericita, nedreapta, etc. Dar e un film bun.Si asta o zice cineva care chiar nu se da in vant dupa filme cu politisti, crime si droguri.

3 5

foyyn

08.09.2018