The Bank Job

Thriller, Crimă, Dramă (Australia, United Kingdom, United States of America)

Roger Donaldson

Omnilab Media, Mosaic Media Group, Relativity Media, Skyline (Baker St), Atlas Entertainment

28 Februarie 2008

30 Septembrie 2020

<p> <span>Inspirat din realitate, filmul prezinta un jaf care a avut loc in Londra in urma cu 30 de ani. In momentul in care politia se afla in postura de a nu putea aresta o persoana din cauza ca aceasta detine fotografii compromitatoare cu o personalitate regala (pastrate intr-o cutie valorica dintr-o banca de pe </span><span>Baker Street</span><span>), singura solutie este sa vina cu o idee inovatoare. Astfel, detectivul Tim Everett o santajeaza pe Martine, o femeie seducatoare, care cunoaste persoane interesate sa dea marea lovitura, sa isi foloseasca sarmul pentru a-i convinge sa jefuiasca banca de pe Baker Street si sa recupereze pozele. Martine reuseste sa il convinga pe un vechi iubit si prieten de-al ei,Terry si pe prietenii lui sa se ocupe de treaba, insa nu le spune ca acesta e un jaf comandat de politie. </span></p><p><span>Folosindu-se de relatiile sale, Terry pune la punct un plan prin care reuseste sa patrunda in camera unde se afla cutiile de valori. Colectand bunurile din cutiile valorice alaturi de complicii sai, descopera ca acestea contin lucruri mult mai valoroase decat banii, si isi da seama ca Martine nu i-a zis motivul real al jafului. Din cauza ca au intrat in posesia mai multor probe compromitatoare, situatia se complica, iar jefuitorii se trezesc urmariti atat de politie cat si de persoane din lumea interlopa.</span></p>

deliceana

08.09.2018

Nu ma asteptam sa fie asa bun. Clar cu Jason Statham nu poti gresi un film. Merita vazut.

9 10

08.09.2018

am auzit de jaful de pe Baker Street de la parinti iar acum trebuia sa vad ce sa intamplat cu adevarat si am ajuns la concluzia ca a fost un jaf,,perfect" iar filmul este extraordinar

11 11

silviuy25

08.09.2018

Bine realizat,cu interpretari reusite,replici bune,cateva scene amuzante(in special duelul caramida contra pistol) si nelipsita actiune prezenta in filmele Jason Statham.Totusi e departe de a fi o capodopera 8/10

10 10