The Bay

Horror, SF, Thriller (United States of America)

Barry Levinson

Baltimore Pictures, Hydraulx, Automatik Entertainment

13 Septembrie 2012

5 Decembrie 2021

<p>Claridge e un mic oraş de pe malul mării în America unde nu vin decât cei recent pensionaţi sau turiştii care caută singurătatea. Cel mai important eveniment al anului e un festival dedicat crabilor, cu un concurs de mâncat crabi şi cu încoronarea unei regine a frumuseţii. În rest nu mare lucru se întâmplă în Claridge, însă haosul erupe după ce doi biologi oceanici descoperă că în apele din golful apropiat orăşelului s-au înmulţit nespus de mult nişte paraziţi de mărime redusă, numiţi isopode. Pe lângă că au început să se înmulţească alarmant, isopodele par a fi evoluat în mod misterios, căci au devenit capabile să-şi părăsească mediul acvatic, ceea ce e o ameninţare pentru toţi locuitorii din Claridge. </p>

rocco123

08.09.2018

Este un film horror foarte palpitant. Când am văzut filmul am crezut că mă uit la un documentar. Regizorul Barry Levinson (un premiu Oscar pentru filmul Rain Man, 1989) a realizat un film bun cu actori necunoscuţi. The Bay este făcut în stilul Found Footage (Pentru filme de ficțiune dau aspectul de a fi făcut din filmări găsite), și este o realizare originală. Îți dă impresia unui film documentar, așa cum mi-a dat mie. După ce-am văzut filmul m-am uitat pe internet să mă conving dacă este adevărat sau nu. Levinson, include inteligent tehnologia de azi: conversațiile pe Skype și Face-Time, mesaje pe iPhone, căutări pe Google și Wikipedia, și chiar și un video de pe YouTube încărcat de una dintre victime disperate pentru ajutor. Este un film bun și dacă ești fan de filme de groază merită să-l vezi.

1 2

nevilleee

08.09.2018

cel mai prost film pe care l-am vazut vreodata , scenariu de o idiotenie nemaintalnita si cu niste actori luati dintr-un anunt din ziar . asta e filmul care ar trebui sa ia toate Zmeurile de Aur. nota 1

6 5

10_nut

08.09.2018