The Best Exotic Marigold Hotel

Dramă, Comedie (United Arab Emirates, United Kingdom, United States of America)

John Madden

Participant Media, Imagenation Abu Dhabi FZ

28 Noiembrie 2011

7 Septembrie 2012

<p align="justify">Inspirat din romanul “These Foolish Things” al autoarei Deborah Moggach, filmul “The Best Exotic Marigold Hotel” relatează aventurile amuzante ale unor pensionari britanici, care decid să se retragă la bătrâneţe într-un hotel din exotica Indie, pe care materialele promoţionale îl prezintă ca fiind cel mai opulent şi frumos loc de pe pământ. Ajunşi în Bangalore, protagoniştii constată că locaţia de cinci stele în care se aşteptau să locuiască există doar în mintea înfierbântată a unui manager tânăr şi entuziast, care şi-a stabilit o strategie de marketing excelentă pentru a atrage turişti. În locul palatului spectaculos din imaginile publicate pe internet, bătrâneii găsesc o clădire părăginită prin care zboară în libertate păsările, mobilier dărăpănat şi prăfuit, condiţii de viaţă ca în lumea a treia, străzi aglomerate şi copii care cerşesc, dar o dată cu trecerea timpului încep să fie fascinaţi de cultura şi civilizaţia indiană, de tradiţiile localnicilor, de frumuseţea femeilor şi a peisajelor, de culorile şi sunetele vibrante şi de atitudinea prietenoasă a indienilor. Deşi ţara care i-a primit cu braţele deschise nu le poate pune la dispoziţie condiţiile de lux visate, pensionarii sunt transformaţi de experienţele pe care le trăiesc aici şi învaţă că pot găsi dragostea şi pot trăi intens la orice vârstă.</p>

mihaelatb

08.09.2018

Este un film care, cred eu ca va avea diverse stadii de perceptie, caci ii va spune ceva unui tanar de 20 de ani-care s-ar putea chiar sa nu-l guste- si altceva unui " tanar" de peste 50! In afara distributiei excelente, filmul are un mesaj optimist de netagaduit, si de aceea imi permit sa-l recomand tuturor colegilor mei de generatie. Caci sunt niste intrebari si niste raspunsuri pe care si le pune si si le da Evelyn, in jurnal, in cea de-a 51 zi: Nu este normal sa ne simtim prea batrani ca sa mai schimbam ? Si nu ne sperie prea tare deceptia, ca sa mai incercam din nou? Singurul esec intr-adevar, este ca nu ai incercat! Iar succesul consta in modul in care ai primit infrangerea. Deoarece l-am vazut in forma El exótico hotel Marigold, promit sa-l vad din nou cu o calitate mai buna a imaginii si a sonorului si bineinteles cu subtitrare. Nota este subiectiva: 9!

13 0

skorpion59

08.09.2018

Trailerul este superb ! Actori mari intr-o distributie de vis,locatii exotice,o alta fata a slum dogului,desi cu actorul principal de acolo....India cu bune si rele a intrat in atentia europenilor !

1 2

varga.szilard

08.09.2018

Un film usor, "british style", o comedie draguta. Dev Patel devine din ce in ce mia bun. E sarea si piperul din acesti film. Filmul are de toate; comedie, drama, psihologie, creeaza emotii, te pune pe ganduri,si cel mia important te bine dispune.

1 1