Comedie, Romantic (Germany, Hungary, United Kingdom, United States of America)

Stefan Schwartz, Louis Grospierre

Stefan Schwartz, Ed Roe

Surefire Film Productions, Endgame Entertainment, Film Consortium, Best Man Filmproduktions, Hungarian Film Connection, Insider Films, Redbus Pictures

9 Iulie 2005

17 Septembrie 2021

<p align="justify">   Scriitorul Olly Pickering primeste o invitatie la nunta din partea unui vechi coleg de colegiu pe nume James, impreuna cu propunerea de a-i fi acestuia cavaler de onoare. Suferind de blocajul pe care il experimenteaza macar o data in viata fiecare scriitor, tanarul Olly nu isi gaseste cuvintele potrivite pentru discurs, cu atat mai mult cu cat nu mai este in relatii apropiate cu James de multi ani si nu o cunoaste deloc pe logodnica acestuia. Situatia se complica atunci cand Olly Pickering intalneste la petrecerea lui James o femeie minunata si se indragosteste de ea, fara sa stie ca frumoasa Sarah este chiar viitoarea mireasa.</p><p align="justify">    Ezitand intre sentimentele puternice pe care le are fata de Sarah si loialitatea fata de vechiul sau coleg, Olly este ajutat sa o cucereasca pe femeia visurilor lui de catre Murray, colegul de camera si cel mai bun prieten al lui, care incearca prin orice mijloace sa saboteze nunta si sa-i dea indragostitului ocazia de a o cunoaste mai bine pe Sarah si de a face un pas decisiv in directia castigarii afectiunii acesteia. </p>

crazy_bloggera

08.09.2018

L-am vazut de curand si mi-a placut. E dragut, merita vazut.