Trailer #1 00:00

The Big Bang Theory (2006)

| 01 May 2006 ()

The Big Bang Theory (2006)

1 Mai 2006

29 Septembrie 2020

Leonard Hofstadter and Sheldon Cooper are both brilliant physicists working at Cal Tech in Pasadena, California. They are colleagues, best friends, and roommates, although in all capacities their relationship is always tested primarily by Sheldon's regimented, deeply eccentric, and non-conventional ways. They are also friends with their Cal Tech colleagues mechanical engineer Howard Wolowitz and astrophysicist Rajesh Koothrappali. The foursome spend their time working on their individual work projects, playing video games, watching science-fiction movies, or reading comic books. As they are self-professed nerds, all have little or no luck with women. When Penny, a pretty woman and an aspiring actress from Omaha, moves into the apartment across the hall from Leonard and Sheldon's, Leonard has another aspiration in life, namely to get Penny to be his girlfriend.

KgheO

02.09.2011

The Big Bang Theory si multa vreme a trecut pana sa ma conving sa ma uit la acest serial! Am prins gustul comediilor bune inca de la Friends si dupa tristul final al terminarii serialului sunt intr-o continua cautare de comedii bune. Astfel ca dupa numeroase comedii foarte bune gen Haw I Met Your Mother sau Modern Family, Cougar Town sau 30 Rock, chiar si Glee, a venit timpul si pentru The Big Bang Theory ! Un minunat serial de comedie care prezinta viata de zi cu zi a unui grup de prieteni putin mai speciali! Distributia total necunoscuta pentru mine, m-a impresionat placut, si pe parcursul desfasurarii serialului am ajuns sa imi placa chiar foarte mult. Ca si in cazul multora personajul meu preferat din aceasta comedie este nimeni altul decat maniacul sau incredibilul de deranjat mintal sau poate doar extrem de destept, inteligent, persoana cu tulburari de comportament sau conduita nepotrivita pentru zilele in care traim, dar extrem de amuzant, teribil de comic: Sheldon Cooper!!! Jim Parsons un actor minunat intr-un rol greu de egalat, un House al comediei, reuseste sa te faca sa vezi episod dupa episod impreuna cu restul distributiei si personajelor extrem de comice si inspirate: Leonard, Penny, Howard si Raj - fiecare personaj este extrem de amuzant si bine definit! Serialul este unul foarte bun poate printre cele mai bune de acest gen si tocmai din acest motiv in recomand tuturor care doresc sa treaca de la o stare normala la o stare anormal de buna prin vizionarea acestui serial. Scene si faze amuzante, umor de calitate, sarcasm de cea mai buna calitate si situatii uneori duse pana la limita extremului pentru ca noi sa avem parte de o productie in adevaratul sens al cuvantului de comedie! Un serial de nota zece!

3 1

alex_il_fenomeno

30.07.2012

un serial extrem de placut , nu atat prin poante ( care in general sunt mai moderate , serialul avand un umor placut , dar simplu in comparatie cu altele ) , cat prin personaje , fiecare ilustrate atat de clar , incat atunci cand ies la iveala lucrurile , cel putin asa cum sunt vazute de ei , ajungi sa vezi niste fapte si sa auzi niste lucruri extrem de hilare , care te amuza episod de episod . poate ca primele sunt putin mai scazute fata de ceea ce ai astepta , dar dupa cateva cred ca ajungi dependent in toata regula . recomand serialul tuturor celor care vor sa mai uite de griji !

0 8

yo_eddy_man

15.10.2010

De la creatorul serialului Two and a Half Man - Chuck Lorre alaturi de Bill Prady ne este adus pe micile ecrane serialul The Big Bang Theory. Serialul in principiu se bazeaza pe pe ceea ce vedem in multe filme cu si despre adolescenti, adica liceeni tocilari care cauta cu disperare sa aiba relatii sexuale, dar serialul vine cu ceva nou - adolescentii nu mai sunt adolescenti ci sunt oameni maturi care acum lucreaza, dar sunt tot tocilari si nu mai sunt atat de disperatii. Serialul ii are ca personaje principale pe Sheldon(Jim Parsons)si Leonard(Johnny Galecki), doi tocilari care lucreaza la o universitate facand cercetari cu gandul ca vor lua permiul Nobel. Celor doi li se alatura Penny(Kaley Cuco), o chelnerita la restaurantul "Cheese Cake Factory" care se muta vis-a-vis. Chiar din prima zi, Leonard se indragosteste de ea. Serialul este cunoscut pentru abilitatea de a lega o teorie stintifica obscura cu un fenomen comun, in timp ce ilustreaza vasta diferenta dintre tocilari si fata. Pentru mine Sheldon este cel mai tare personaj dintr-un film/serial - l-a detronat pe McLovin(Superbad),si asta nu s-a intamplat pentru ca este serial si de-a lungul episoadelor a avut mult timp pentru a-l contura, ci pentru felul in care a fost creat si pentru felul in care este interpretat. Sheldon e cel mai bun exemplu de "om perfectionist", atat de prefectionist incat este considerat nebun, dar el nu e nebun - mama lui la testat. Glumele si rasul lui sunt cele mai tari, cel mai neobijnuit ras pe care l-am auzit. Ce ma mira la el e ca nu poate conduce. Eu unul consider serialul "genial" pentru felul in care e scris, toate acele dialoguri inteligente si personajele atat de complexe si nu in ultimul rand pentru jocul actoricesc a lui Leonard, dar mai ales a lui Sheldon. De la mine nota 10 si il recomand tuturor carora vor o portie buna de ras, dar care sunt dispusi sa stea cateva ore bune in fata calculatorului pentru ca nu va veti satura de el. Cel mai mult am ras la episodul de Craciun din sezonul 2, la ultima scena din episod cand isi dau cadourile....nu am sa uit replica "Look Leonard, Sheldon's huging me!"

3 3