The Big Hit

Acțiune, Aventuri, Comedie, Thriller (United States of America)

Kirk Wong, Alf Sjöberg, Alf Sjöberg

TriStar Pictures

24 Aprilie 1998

16 Mai 2021

<p align="justify">The Big Hit spune povestea unui asasin profesionist cu un program foarte incarcat. Melvin lucreaza pentru Paris, care are de fiecare data cate o tinta pentru Melvin si colegii lui Cisco, Crunch si Vince. Dar acest asasin platit nu poate face fata nici logodnicei, nici amantei sale, care amandoua il mananca de bani si ii distrug sanatata. Cisco organizeaza o rapire neautorizata de seful lui Paris, Keiko, fiica unui mare industrialist japonez si in acelasi timp, fina lui Paris.Paris a convocat toti ucigasii sa puna mana pe cel care a rapit-o pe Keiko. Mel este prins intr-o afacere in care singura scapare este uciderea tuturor. Cisco il tradeaza pe Melvin, care acum este vanat de o armata de asasini. Marea lovitura o primeste Melvin, atunci cand se indragosteste de Keiko, cu care ajunge sa fuga din calea ucigasilor aflati pe urmele sale.</p>

Badalau

08.09.2018

Super film.Unul dintre cele mai bune filme cu Mark Wahlberg pe care le-am vazut.Un film care combina extrem de bine actiunea cu comedia,Melvin un adevarat criminal profesionist dar foarte naiv cu femeile.Christina Appelgate este responsabila cu umorul iar Sabato jr. apare atat cat trebuie ca sa se faca remarcat.Excelent film,nota 9!!!!

5 4

Juristul

08.09.2018

Mel, Cisco, Crunch, Vince şi Gump sunt prieteni şi toţi lucrează pentru şeful unei organizaţii criminale internaţionale, Paris. În rest, îi poţi considera nişte oameni cât se poate de normali. Vor prime mai mari, îşi fac griji pentru pensie şi, chiar dacă nu sunt prea meticuloşi, îşi fac treaba bine. Mel este cel mai conştiincios, numai că are o problemă - vrea să placă tuturor şi aceştia încearcă să profite cât mai mult de faptul acesta. Chantel, fosta lui amantă, îl consideră o sursă de venituri. Îi cheltuie banii, locuieşte pe gratis în apartamentul lui şi nu se gândeşte decât cum să stoarcă cât mai mult de la el. Asociaţii lui Mel, în special Cisco, profită şi ei cât pot. Îl lasă să facă cele mai grele treburi, îl trag în piept cu banii şi îşi bat joc de succesul lui la femei. Pam, logodnica lui Mel, le-a făcut cadou părinţilor ei 50.000 de dolari din contul acestuia. Lucrurile se complică şi mai tare când, împreună cu prietenii lui, răpeşte o fată, Keiko, pe care o credea fiica unui industriaş bogat. Dar ea este fiica lui Paris, şeful lor. Cisco îl trădează pe Mel, care ajunge să fie vânat de oamenii lui Paris. În acelaşi timp, Chantel dispare cu toţi banii şi viitorii socrii vin în vizită. Prins între obligaţiile vieţii profesionale şi cele ale vieţii sentimentale, Mel trebuie să lupte pentru propria viaţă şi să facă o impresie cât mai bună viitorilor socri.

4 2

El_KaPpa

08.09.2018