The Big Kahuna

Comedie, Dramă (United States of America)

John Swanbeck

Trigger Street Productions, Franchise Pictures

28 Aprilie 2000

12 Mai 2021

<p>Trei angajati ai unei firme de lubrifianti aflata pe marginea falimentului asteapta sosirea unui mare industrias ''mare balena alba'' care i-ar putea salva printr-un contract. Unul(Kevin Spacey) este infumurat si insolent,celalalt(Danny de Vito) resemnat in fata ratarii,iar cel de-al treilea(Peter Facinelli),un tanar plin de idealuri,ii observa cu interes din umbra. ''Marele vrajitor'' nu isi face aparitia,dar tanarul il intalneste in hotel si are un lung schimb de idei cu el pe tema vietii lui Hristos,nu despre lubrifiantii programati.</p>

alex_il_fenomeno

08.09.2018

la prima vedere , nu este deloc un film ce merita lepadat , insa difera fata de comediile clasice cu Danny DeVito la care razi minut de minut . are o poveste placuta , relaxanta , comica pe alocuri , si se bucura si de prezenta , in afara de a celui sus-numit , si de a lui Kevin Spacey , un alt actor ce nu mai are nevoie de nicio prezentare . pentru ca filmul sa fie bun cu adevarat , ar fi recomandat sa nu ai mari asteptari de la el si sa il urmaresti foarte atent , pentru ca la urma vei spune ca timpul acordat chiar a meritat . asa a fost si in cazul meu , si vi-l recomand cu mare placere dupa o zi obositoare .

1 5

Cibola

08.09.2018

O piesa de teatru filmata , cu trei personaje reprezentand trei caractere diferite in conflict , o lectie plictisitoare de morala , un final totusi interesant , ne-au incercat rabdarea la sfarsit de saptamana ; oricat ne-am concentrat n-am putut urmari decat cateva idei comune ; nota 5 .

0 1

andystarx

08.09.2018