The Bishop's Wife

The Bishop's Wife

Comedie, Dramă, Fantasy, Romantic (United States of America)

Henry Koster

Samuel Goldwyn Productions

11 August 2020

Episcopul Henry Brougham este atat de obsedat de strangerea fondurilor necesare pentru construirea unei noi catedrale incat isi neglijeaza indatoririle de familie si pe cele profesionale. Rugandu-se la Dumnezeu pentru a primi indrumare, Henry se trezeste cu un oaspete nepoftit in casa lui in persoana unui inger pazitor carismatic si amabil pe nume Dudley. Toti localnicii sunt fascinati de Dudley, cu exceptia episcopului insusi, care are senzatia neplacuta ca acesta vrea sa il inlocuiasca in inima sotiei lui Julia si a fiicei sale Debby. Incercand sa o inveseleasca pe nefericita Julia, ingerul incepe sa se simta irezistibil atras de femeie, lucru pe care il observa si gelosul Henry, care este nerabdator ca musafirul sa dispara cat mai repede din viata lor. Cu ajutorul lui Dudley, Julia isi da seama cat de mult isi iubeste sotul, iar Henry Brougham isi stabileste mai riguros ordinea prioritatilor.

Bci2

08.09.2018

Desi cu o distributie impresionanta, cu Cary Grant, dar mai ales David Niven, acest film ,oldie' alb-negru nu ajunge sa fie unul din filmele de varf al lui David Niven or Cary Grant. De vina este desigur regizorul pentru ca scenariile sunt la inaltime. Totusi filmul este amuzant si plin de poante implicand un inger imaginar care-l va indrepta probabil pe episcop in lipsurile lui mult prea omenesti inainte de a-si intilni Creatorul. Este clar ca filmul a fost facut oarecum in graba sa fie gata de Craciunul anului '48 si sa-i mai invesealsca pe oameni deprimati dupa razboi. Fara a intra insa in descrierea amanuntita a filmului care a fost deja prea explicita in aceasta pagina, pot sa zic aici c-ar fi totusi amuzant de vazut, s-au poate revazut, in ziua de dupa Craciun, adica dupa ce s-au epuizat vizionarile celor mai bune filme disponibile pentru aceasta ocazie. Filmul a fost aratat la TV in repetate randuri de Craciun in strainatate. Amuzamentul este garantat, dar desigur actiunile si societatea s-au schimbat foarte mult in decursul unei jumatati de secol. Pina si biserica s-a schimbat, insa desigur nici ingerii si nici Creatorul nu s-au schimbat deloc, ci sunt asa cum au fost din toate timpurile.

3 5

don.corleone

08.09.2018

foarte bun filmul , merita vazut in pragul sarbatorilor de iarna , creeaza un sentiment aparte. O adevarata capodopera . 10/10

3 1

08.09.2018

marturisesc ca nu stiam de acest film, l-am descoperit dintr-o intamplare, probabil a ramas mai putin cunoscut pt ca a aparut la doar un an dupa filmul lui capra; totusi filmul e superb, distributia e uimitoare, nu stiam daca sa ma indragostesc de ingerul interpretat de grant sau sa il venerez, iar niven, doamne ce frumos, ce desavarsit si-a interpretat indoielile sufletesti, superb, clasicii inca ne dau lectii.

1 0