The Bling Ring

Dramă, Crimă (United States of America)

Sofia Coppola, Sydney Pollack

Pathé Distribution, American Zoetrope, NALA Films, StudioCanal

12 Iunie 2013

16 August 2013

<p>Un grup de adolescenţi obsedaţi de celebrităţi se folosesc de internet pentru a afla pe unde îşi petrec timpul vedetele lor preferate care locuiesc în California. Când acestea lipsesc de acasă, tinerii intrau fraudulos în locuinţe şi-şi făceau de cap în lux. Grupul a devenit faimos după ce a dat spargeri şi a furat din casele lui Lindsay Lohan, Paris Hilton, Audrina Patridge, Megan Fox, Miranda Kerr tot felul de haine şi bijuterii create de designeri. Toate astea s-au petrecut în 2008 şi 2009. </p>

Deea.bloom

08.09.2018

nu mi s-a parut neaparat un film excelent, ci mai degraba un film care iti omoara plictiseala. povestea este destul de interesanta si te tine oarecum in suspans. distributia a fost potrivita, in special Emma Watson, care demostreaza ca nu e doar o eleva la Hogwarts.

1 0

08.09.2018

The Bling Ring este un film slab de la care personal avem niste asteptarii mult mai mari.Povestea mi se parea foarte interesanta insa din pacate ce am vazut in acest film mi s-a parut pur si simplu banal,fara logica.Sofia Coppola nu reuseste sa-i redea filmului un farmec aparte iar distributia aleasa este un alt minus. The Bling Ring este o dezamagire uriasa,singurul lucru pe care-l apreciez la acest film fiind coloana sonora.

3 1

andra_valentina

08.09.2018

Un film pentru si despre adolescenti ,insa cu o lectie de viata pentru toti! Regizoarea câştigătoare de Oscar Sofia Coppola se inspiră din evenimente petrecute în realitate pentru a pătrunde în lumea adolescenţilor care-şi lasă naivitatea şi entuziasmul amplificate de cultul celebrităţilor. Membrii grupului ne prezintă tentaţii cărora puţini dintre adolescenţii de azi le-ar putea rezista. Dar ceea ce începe ca o distracţie naivă scapă curând de sub control, dezvăluindu-ne o neliniştitoare imagine a societăţii.

1 12