The Bounty

Acțiune, Dramă, Istoric (United States of America, United Kingdom)

Roger Donaldson

Dino De Laurentiis Company

4 Mai 1984

26 Februarie 2021

Bazat pe povestea adevarata a revoltei de pe corabia The Bounty, filmul aduce ceva nou prin portretizarea mai umana a capitanului Bligh. Porniti intr-o expeditie in scopuri stiintifice, membrii echipajului devin din ce in ce mai nemultumiti de severitatea capitanului Bligh, care pedepseste cu usurinta cele mai minore delicte. Si tanarul Fletcher Christian observa comportamentul inuman al capitanului, dar doar atunci cand acesta ii este destinat lui personal, ia controlul asupra navei. Echipajul se imparte in doua: cei ce raman alaturi de Fletcher si renunta la viata lor dinainte si cei lasati in deriva alaturi de capitan.

Cryss190

08.09.2018

un film fermecator despre niste caractere istorice puternice o revolta care a sfidat autoritatea unui om,un conducator innascut...merita vazut

3 3

raspopilcarita

08.09.2018

- venita dintr-o perioada destul de obscura ideea filmului te capteaza dar comportamentul unora chiar te enerveaza . Imaginea acelor oameni care se calauzesc dupa scheme mentale nu putea veni decat de la un englez , astia si-au format de-a lungul timpului niste traiectorii de viata dupa urma carora au suferit foarte multi din afara lor probabil din cauza sistemelor lor s-a dezvoltata atat de bine america . Ideea de rebel pentru o cauza sufleteasca pentru demolarea anumitor convingeri care nu au nici-o treaba cu statutul de om sunt sigur ca ne atrage pe toti , dar aici nu este prea luminata . Fletcher si-a jucat bine rolul dar a gresit , poate ca a dat totul l-a momentul potrivit si si-a castigat dragostea dar a scufundat adanc telul intregului echipaj intr-un cuvant (-) , s-a ales praful de telul echipajului (mitul marinarului care se insoara prin toate porturile este gata sa se intruchipeze in restul echipajului) . Ca la un semn , ceilalti au sticlit ochii la multimea de bastinase si si-au ogoit poftele fara nici-o problema decat poate rezistenta capitanului la dulceturile (...) ; Cei doi D<D se unesc undeva pe la mijlocul filmului si incep sa treneze actiunea filmului , cred ca filmul ar putea usor sa se numeasca "Dragoste si Datorie" sau invers ca asa sa mai spus . Dar imaginea capitanului care nu-si paraseste niciodata echipajul are mult de suferit , cred ca asta traieste un adevarat cosmar ( a plecat de acasa cu barca plina si se intoarce cu ea goala ce poate fi mai injositor pentru un capitan ) . Fata capitanului seamana la un moment dat cu fata tatalui ce-si priveste fiul din spate in timp ce se indreapta spre o alta viata .

1 10

PITZU

08.09.2018

Cunoscuta poveste a căpitanului Bligh, a cărui cruzime a condus la revolta întregului echipaj al vasului pe care îl conducea. Versiunea celebrei revolte de pe vasul Bounty urmăreşte atât eforturile lui Fletcher Christian de a îşi pune oamenii la adăpost, departe de furia britanicilor, cât şi călătoria Căpitanului Bilgh către Timorul de Est, călătorie pe care a făcut-o la bordul unei bărci, alături de puţinii săi susţinători.

1 0