The Bourne Legacy

Acțiune, Thriller (United States of America)

Tony Gilroy

Universal Pictures, Relativity Media, Captivate Entertainment, Dentsu Inc., The Kennedy/Marshall Company

8 August 2012

10 August 2012

<p><span style="font-size: 13px; line-height: 16px; font-family: Arial, Verdana, Tahoma, sans-serif">Aaron Cross e un agent din programul Outcome. După ce operaţiunile care îl vizau pe Jason Bourne au avut deznodământul deja văzut în primele filme, CIA încearcă să închidă programul, iar unul din primii vizaţi este Cross. Acesta trebuie să scape de operaţiunile de asasinare puse la cale de agentul Bryer, făcând echipă cu Marta Shearing, o specialistă în genetică ce a ajutat la ameliorarea abilităţilor fizice ale agenţilor Outcome.</span></p>

mitica58

08.09.2018

Dupa o mancare condimentata cum au fost primele trei parti, asta pare fada. Are ea ceva cascadorii, dar scenariul e predictibil si nu te captiveaza. In plus sunt si lucruri necredibile, de ex. timpul in care are loc reactia la virusul nou inoculat. Bun, dar un slab descendent al primelor trei (sau patru daca punem la socoteala si ecranizarea din 1988-The Bourne Identity cu Richard Chamberlain) . Cum aveam asteptari foarte mari, am plecat un pic dezamagit. Asta e o buna exemplificare a proverbului nostru: “la pomu’ laudat sa nu te duci cu sacu’”.

2 1

AAvramescu81

08.09.2018

Aaron Cross e un agent din programul Outcome. După ce operaţiunile care îl vizau pe Jason Bourne au avut deznodământul deja văzut în primele filme, CIA încearcă să închidă programul, iar unul din primii vizaţi este Cross. Acesta trebuie să scape de operaţiunile de asasinare puse la cale de agentul Bryer, făcând echipă cu Stephanie Snyder, o specialistă în genetică ce a ajutat la ameliorarea abilităţilor fizice ale agenţilor Outcome.

2 4

recoll

08.09.2018

Am fosta seara in cinema la avanpremiera The Bourne Legacy ,daca ultimul "Batman" tot in avanpremiera reusise sa stranga 600 de oameni lejer(asta numai in cinematograful de la noi) ,filmul nostru de fata cu spioni nu a reusit nici 200 de persoane si pe buna dreptate. Distributia nu as vrea sa o comentez pentru ca sunt sigur ca actorii nostri si-au dat toata diligenta,in schimb scenariul este destul de slab,o ciorba cu urcusuri si coborasuri in stil CIA,un virus si pastile in stil Matrix una verde ,una albastra si una mortala in triunghi,la un moment dat nu stiam daca sunt intr-un film sau mi se prezenta joistick-ul de la playstation ( cel cu triunghi verde ,patratul mov,cercul rosu etc).Mi-a fost foarte greu sa ma uit pana la capat si nu am fost singurul care a facut efortul acesta pentru ca majoritatea se uitau la telefon din 5 in 5 minute,per ansamblu un film plictisitor desi inceputul este alert si chiar anunta un film "mare".Ce mi-a placut la acest film? pai pot sa spun ca peisajele din insule exotice sau cele din zonele de munte,dar si metropola new york.Pentru peisaje voi nota filmul cu nota 6/10, nu recomand acest film nici fanilor seriei si nici fanilor filmelor de actiune in general.Din pacate in 2012 inca se mai fac filme slabe.

6 6