The Boys & Girls Guide to Getting Down

Comedie (United States of America)

Michael Shapiro

Paul Sapiano

23 Martie 2007

25 Noiembrie 2020

Regizorul Paul Sapiano, realizează un film , în stil de naraţiune, cu exemple, ca un ghid alrelaţiilor amoroase dintre băieţi şi fete.Cele mai bune locuri de întâlniri şi relaţii sunt la petrecerile de la baruri, la prezentări. Dar ca să ajungi într-un asemenea bar trebuie să treci de omul cu lista de la intrare, care de multe ori este un bărbat specializat în pază, care a terminat un curs de bodyguard. Andy şi prietenul său nu sunt pe o asemenea listă, dar în timp ce unul din ei spune un nume oarecare, celălalt trage cu ochiul la listă pentru a spune că este unul din invitaţii de acolo. Ei reusesc să intre în timp ce Calum şi cu prietena lui, nu sunt lăsaţi şi acesta se va răzbuna... Între timp, Bernice şi prietena ei, merg la o petrecere privată. Peter aflat în bar , oferă un bacşis barmanului pentru a primi băuturi gratis. Clientul Daniel este fericit cu asemenea băuturi şi felicită pe patronul localului care află cu ce se ocupă barmanul Tad, care nu va mai oferi acele băuturi gratis acestuia. Persoanele din bar, după consumul de alcool, ajung să iubească pe toată lumea, să li se pară toate persoanele frumoase, să se certe, să fie violenţi...să dorească sex...lucrurile continuând, în ritm ameţitor , cu mai multe persoane implicate....

Patronu

08.09.2018

Comedie nebună rău. Seamănă puţin cu The Mating Habits of the Earthbound Human, însă e ceva mai "complexă". Am râs cu lacrimi jumătate din film. De văzut.

1 1

Blum

08.09.2018

E shmekerie rau de tot!!! Trage-l repede..... chiar merita vazut. Sunt foarte multe situatii caterincoase, jumatate din film esti pe jos de ras. De apreciat relativa originalitate.Merita

2 1

El_KaPpa

08.09.2018

Pentru mine a fost prea mult "american stuff", nu ca m-as fi asteptat la altceva dar ma gandeam ca poate fi mai "digerabil". Daca in prima jumatate de ora mi s-a parut cat de cat simpatic, pana la final m-a plictisit ingrozitor, apeland de mai multe ori la "fast-forward". De ras, poate la alt film.

2 2