The Boys from Brazil

Dramă, Horror, SF, Thriller (United Kingdom, United States of America)

Franklin J. Schaffner

Producers Circle, Incorporated Television Company

5 Octombrie 1978

24 Septembrie 2021

<p align="left">Mai multi barbati mor in conditii suspecte, fara sa para a avea legatura unii cu altii. Un vanator de nazisti batran, Ezra Lieberman, chemat in investigatie cand indiciile pareau sa indrepte spre un complot neo-fascist, ajunge cu investigatia in Paraguay. Aici il gaseste pe un doctor de la Auschwitz, construit pe modelul legendarului Joseph Mengele. Lieberman descopera ca toti cei ucisi au fost tatii unor copii identici- acesta a fost rezultatul unui experiment de clonare, care avea ca scop crearea unui rase intregi de indivizi asemanatori lui Adolf Hitler.</p>

08.09.2018

un film extraordinar, nu doar prin distributie ci si prin subiectul abordat dar mai ales prin maniera transpunerii pe pelicula a acestui subiect.; ideea scenariului pentru anii 70 era originala, mi-a placut foarte mult coloana sonora, foarte inspirata alegere acel vals vienez; scenariul a avut o singura hiba, baiatul nu putea fi clona lui hitler, hitler nu avea ochii albastri; un sf foarte interesant, mi-a placut modul in care a fost dozat suspansul; am vazut filmul in copilarie, dar atunci nu am stiut sa ii apreciez valoare ca acum; peck a fost monumental, in memoria mea el ramanea mereu barbatul onest, cinstit, principial si incapabil sa faca un rau cuiva, ori prin acest rol a demonstrat cu prisosinta ca putea interpreta orice rol; olivier a fost pur si simplu inaltator, mi-a placut mai mult decat in mul vestitul hamlet ; chiar a fost un actor complet; la fel si mason isi joaca foarte bine rolul; in mod indubitabil un film de colectie.

1 0

08.09.2018

Desi acum nu-mi plac filmele astea, a fost odata in care gandeam:" E cel mai bun film vazut vreodata ", " interpretarea este aprope ireala"..." Succes covarsitor"...actorii triumfatori,banda sonora capta fidel realismul vremii...realizarea cinematografica, admirabila, dovada nominalizarile, un film tulburator, zguduitor, un film surpriza in acei ani, un film de atmosfera a carui detalii realiste ii dadeau calitate, forta, efect dramatic..un mare succes subliniat de aplauze furtunoase.

3 0