The Brass Teapot

Comedie, Fantasy, Thriller (United States of America)

Ramaa Mosley, Tsui Hark

Laundry Films, Northern Lights Films

8 Septembrie 2012

25 Iulie 2021

John şi Alice sunt doi tineri căsătoriţi, foarte îndrăgostiţi unul de celălalt, care locuiesc într-un orăşel nord-american şi sunt tot timpul în criză de bani. În perioada liceului, Alice a fost votată ca fiind eleva cu cele mai mari şanse de a reuşi în viaţă, dar acum abia este capabilă să trăiască de pe o zi pe alta şi să pună o farfurie cu mâncare pe masă, în vreme ce alţi prieteni şi foşti colegi se bucură de succes în cariere şi nu duc lipsă de nimic. Nevroticul ei soţ John, care suferă de tot felul de fobii, nu vrea decât să facă rost de bani pentru a-şi achita facturile restante. După ce sunt implicaţi într-un accident de automobil, Alice intră într-un magazin de antichităţi situat pe marginea drumului şi este irezistibil atrasă de un ceainic pe care decide să îl fure, în scurtă vreme dându-şi seama că obiectul are puteri magice şi produce bani ori de câte ori o persoană simte durere fizică sau emoţională. Încântaţi de extraordinara sursă de bani nemunciţi, John şi Alice încep să inventeze moduri de a se răni singuri, unul pe celălalt sau alţi oameni. Pe măsură ce suferinţa atinge un prag nepermis de înalt, cei doi soţi conştientizează faptul că au alunecat prea mult pe această pantă periculoasă.

rocco123

08.09.2018

Este un montaj amuzant de divertisment în care Alice și John explorează noi modalități de a se răni (de exemplu, Alice cere "full Brazilian "la un salon, John trece printr-o procedură dentare, fără anestezie, etc). Povestea devine tot mai nemiloasă odată cu trecea timpului și începe să-și piardă aderența desigur fragilă asupra privitorului. Filmul are o poveste amuzantă, inteligentă, spirituală și are o distribuție bună. Este o poveste originală, o producție decentă pentru un film cu buget redus. Filmul a fost bine gândit de către regizorul Ramaa Mosley. Juno Temple (The Dark Knight Rises) este o actriță minunată și mi-a plăcut cum a jucat.

1 1

Leonn

08.09.2018

Mi-a placut aceasta noua teorie cu si despre hitler, prezentata printre randuri.Pe undeva originala aceasta productie, cu Juno Temple plina de energie :) si care face un rol bun alaturi de Michael Angarano. Merita vizionat dar fara mari asteptari! 7

2 0

Bibi_TM

08.09.2018

Bazat pe seria de benzi desenate "Ceainicul Brass" . Un tanar cuplu găsește un ceainic misterios de alamă, magic care le face bani, dar la un preț surprinzător: ori de cate ori sunt batuti. John și Alice trebuie să decidă pana la urma cât de departe vor merge să-și îndeplinească visul lor de a ajunge milionari...

0 0