The Bride of Frankenstein

Horror, SF (United States of America)

James Whale, Greg Marcks

Greg Marcks

Universal Pictures

9 August 2020

Se pare ca atat doctorul Frankenstein, cat si monstrul creat de el sunt in viata, nu au fost omorati asa cum se credea. Dr. Frankestein doreste sa inceteze cu experimentele pe care le facea, dar nu poate pentru ca un savant nebun, doctorul Praetorius, o rapeste pe sotia sa. Doctorul Frankensteein se vede nevoit sa accepte sa-l ajute pe acesta sa aduca la viata o noua creatura, o femeie care sa fie tovarasa "de viata" a monstrului creat de el.

Nutzica

08.09.2018

Bride of Frankenstein este un amestec intre comedie si teroare. Umanizarea Monstrului il face pe acesta mai complex si mai fidel romanului scris de Mary Shelley....pe parcursul filmului treci usor de la frica la ras. Filmul a reusit sa obtina doar o nominalizare la Oscar pentru sunet.

0 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

este un horror clasic , realizat ca la carte , asa cum astazi nu mai vezi deloc , oriunde ai intoarce capul ! seamana extrem de mult cu primul , reusind sa fie la fel de inspirat , ba chiar mai interesant poate , intrucat ne sunt prezentate cateva din trasaturile monstrului , conflicte de interes de mai mare intensitate , suspans uimitor de bun si mai ales o poveste remarcabila spusa intr-un ritm exemplar , care nu te plictiseste , dar nici nu te oboseste ! merita urmarit de catre toti iubitorii de film ! ii acord nota 9+

2 4

Rhot.Adeth

08.09.2018

este un film care reuseste la acea perioada ceea ce multe altele din zilele noastre nu reusesc.desi pelicula este filmata prin mijloace empirice este una destul de reusita. daca in prima parte intalnim un produs al lui Frankenstein inuman si lipsit de sentimene acum intalnim partea evolutiva a lucrurilor: un produs care face diferenta dintre bine si rau , capabil sa nutreasca sentimente.desi jocul actoricesc lasa de dorit in unele secvente,este un film pe care il recomand iubitorilor de horror clasic.nota8!este doar parerea mea.

1 0