The Broken Circle Breakdown

Dramă (Belgium, Netherlands)

Felix Van Groeningen

Topkapi Films, Menuet

9 Octombrie 2012

7 Martie 2014

<p><span style="line-height: 20.799999237060547px; color: #6e6e6e">Elise şi Didier se îndrăgostesc la prima vedere în ciuda diferenţelor dintre ei. Ea are propriul salon de tatuaje. El cântă la banjo într-o trupă. </span><span style="color: #6e6e6e"><span style="line-height: 20.799999237060547px">El vorbeşte, ea ascultă. El este un ateu convins, însă în același timp un romantic naiv. Ea are corpul acoperit cu tatuaje, fiind totuşi cu picioarele pe pământ. Fericirea lor este completă după ce se naşte fata lor Maybelle. Din păcate, Maybelle, se îmbolnăveşte grav la vârsta de șase ani, iar Didier și Elise reacţionează în moduri foarte diferite. Evenimentele ce vor urma vor duce la o distanţare între ei, ambii având momente de rătăcire care îşi vor lăsa amprenta asupra vieţii lor.</span></span></p>

mihaelatb

08.09.2018

Filmul este o poveste despre dragoste, despre viata si despre moarte. Felix Van Groeningen face o dozare foarte inteligenta a incarcaturii dramatice, pentru ca filmul sa nu alunece pe panta melodramei ieftine, intercaland momentele tragice cu momentele de comedie romantica, acompaniate de muzica inspirata a celor de la Broken Circle Breakdown Bluegrass Band. Insa cand divergentele ce pareau depasite apar, cand incepi sa cauti care din cei doi este vinovatul, cand nu mai suporti absenta, cand fiecare lucru este prilej de aducere aminte si durere, cand nu te mai suporti nici pe tine insuti, caci sentimentul culpei, al neputintei si al inutilitatii vietii este insurmontabil…

4 2

rocco123

08.09.2018

O dramă emoțională, realistă despre dragoste, pierdere și durere. Este o reprezentare reală a modului în care oamenii trebuie să facă față la tragedii și convingeri religioase. Acest film a făcut să ne gândim din nou despre viața în multe aspecte. Pentru fiecare scenă mai dureroasă (și există o mulțime), vom obține un moment de ușurare prin scene muzicale. Veerle Baetens (Elise Vandevelde) este incredibilă și afișează nu numai talent imens pe scena ci și o performanță remarcabilă. Un film belgian care merită vizionat.

3 1

Gabriel.Dascalu

08.09.2018

Un film placut, cu momente emotionale si joc actoricesc foarte bun. Muzica este exceptionala, filmul merita un premiu pentru asta. Un alt motiv pentru care imi place acest film este faptul ca ma regasesc in personajul Didier, eu fiind ateu si certandu-ma cu toti crestinii. Nota mea este 9, la capitolul cel mai bun film strain de la Oscar, The Hunt este mai bun.

1 1